تاریخ : 1397,چهارشنبه 30 خرداد19:09
کد خبر : 59709 - سرویس خبری : اخبار

سالگرد شهادت فیلسوف شهید چمران!



بزرگداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران

مهدی چمران  هیات رییسه شورای شهر

رئیس ستاد بزرگداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گفت: برنامه‌های متعددی در سراسر کشور برای گرامیداشت مقام شهید چمران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران رئیس ستاد بزرگداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در نشست خبری گرامیداشت مقام این عارف مجاهد بیان کرد: در شرایط خاصی قرار داریم که بیش از هر زمان دیگر به وحدت و انسجام ملی نیازمندیم.

وی یادآور شد: شهدا از جمله مولفه‌های وحدت و همدلی ما در کشور هستند. از همین رو زنده نگه داشتن یاد و نام آن‌ها موجب بقای انقلاب اسلامی و همچنین خودمان خواهد بود.

چمران خاطر نشان کرد: شهید دکتر مصطفی چمران یک عالم مجاهد و دانشمند چریک بود که از توانمندی بالایی در سازماندهی برخوردار بود. او در زمانی که در آمریکا، مصر، لبنان و ایران بود همواره در راستای دینی و علمی و جهادی فعالیت داشت و توانست دانه‌های مقاومت را غرس کند.

وی یادآور شد: از همین رو برای بزرگداشت این شهید روز ۳۱ خردادماه همزمان با سالروز شهادت شهید چمران در دهلاویه مراسم دعای کمیل بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

همچنین روز چهارشنبه نیز در تالار اندیشه حوزه هنری مراسمی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود. هر یک از استان‌ها نیز برنامه‌هایی در راستای گرامیداشت شهید دکتر مصطفی چمران برگزار خواهند کرد.