تاریخ : 1397,پنجشنبه 31 خرداد14:50
کد خبر : 59717 - سرویس خبری : اخبار

تماس با ۱۶۱۶برای پاداش پایان خدمت ایثارگران



واکنش بنیاد شهید و امور ایثارگران به نامه ارسالی جمعی از ایثارگران به شهیدنیوز/شهیدخبر؛
برای دریافت پاداش پایان خدمت ایثارگران با شماره ۱۶۱۶ تماس بگیرید
 

برای دریافت پاداش پایان خدمت ایثارگران با شماره ۱۶۱۶تماس بگیرید

 

 

 

 

 

 

در پی انتشار نامه جمعی از ایثارگران در شهیدنیوز/شهیدخبر مبنی بر عدم پرداخت مطالبات و پاداش های مصوب ایشان، اداره کل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران جوابیه ای برای ما ارسال کرد که در ذیل خواهد آمد.

  


جناب آقای حسین زاده

 مدیرمسئول محترم پایگاه خبری شهید نیوز (شهید خبر)

با سلام و احترام

      بازگشت به خبر شماره 201317 با تیتر«پاداش‌هایی که داده نشد، وعده‌هایی که داده شد» منتشر شده در روز دوشنبه 28 خرداد در آن پایگاه خبری توضیحات اداره کل روابط عمومی و اطلاع ‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خصوص جهت درج در آن رسانه به حضور تقدیم می‌شود.

با برنامه‌ریزی صورت گرفته در ابتدای دولت یازدهم معوقات خانواده معظم شهدا در مرحله اول که متأسفانه پرداخت آن از سال‌های 1376 تا 1390 به مدت بیش از 14 سال باقی مانده بود در سال 1393 انجام شد و در مرحله دوم، مطالبات پاداش پایان خدمت خانواده معظم شهدا مربوط به سال 1391در سال 1395 پرداخت شد.

معوقات مربوط به پاداش پایان خدمت خانواده‌های معظم شهدا سال‌های 1392 و 1393 ابتدای سال 96 واریز شد، ضمن اینکه پاداش پایان خدمت این عزیزان در سال 1394 نیز در زمان مقرر پرداخت شده بود. بنابراین اگر افرادی از خانواده معظم شهدا به هر دلیلی موفق به دریافت پاداش پایان خدمت نشده‌اند با شماره تلفن 1616 تماس حاصل کنند. همچنین بر اساس اعلام قبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت مطالبات خانواده معظم شهدا مربوط به پاداش پایان خدمت سال 95 نیز از سال گذشته آغاز شده است و بررسی اسامی افراد و استان‌ها در خبر مذکور نیز نشان می‌دهد که عدم پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت سال 1395 مربوط به استان‌هایی است که اصولاً پرداخت نشده است که شامل استان‌های خراسان رضوی، گیلان، کرمانشاه، مازندران، مرکزی، همدان و لرستان است و یا نظیر استان خوزستان که بر اساس بررسی انجام شده مطالبات نیمی از جامعه ایثارگری پرداخت شده است و مابقی نیز با توجه به پیگیری به‌عمل‌آمده از سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور پس از تامین اعتبار لازم پرداخت می‌شود.

                                                                                                                                      علیرضا کریمیان
                                                                                 مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی