تاریخ : 1397,جمعه 01 تير22:12
کد خبر : 59720 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

با حضور گسترده جانبازان نخاعی

انتخابات گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی تهران بزرگ برگزار شد


انتخابات گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی تهران بزرگ برگزار شد

انتخابات گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی تهران بزرگ(استان تهران) بعد از ظهر روز جمعه با حضور تعداد کثیری از جانبازان در باشگاه شهید یگانه مخابرات برگزار شد.

فاش نیوز -  انتخابات گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی تهران بزرگ(استان تهران) بعد از ظهر روز جمعه با حضور تعداد کثیری از جانبازان در باشگاه شهید یگانه مخابرات برگزار شد.

بر پایه این گزارش، انتخابات گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی تهران بزرگ(استان تهران) بعد از ظهر روز جمعه با حضور تعداد کثیری از جانبازان نخاعی برگزار شد و 7 عضو اصلی و 2 عضو علی البدل هیئت مدیره این گروه با آرای جانبازان نخاعی مشخص شدند.

در این انتخابات که با برگه انجام گرفت، 12 نفر خود را نامزد عضویت در هیئت مدیره گروه پیگیری تهران بزرگ کردند که از این میان، هفت نفر اول به ترتیب آرا، «حسن ابوطالبی» با 86 رأی، «حسین مهرآئین» با 85 رأی، «موسی گلمحمدی» با 82 رأی، «مصطفی نظری» با 82 رأی، «مصطفی حدادی» با 78 رأی، «داوود حیدری» با 75 رأی و «کاظم مقدس» با 74 رأی به عنوان اعضای اصلی و «بهروز ساقی» و «شعبان پیرحیاتی» به ترتیب آرا به عنوان دو عضو علی البدل انتخاب گردیدند. 

همچنین همه 9 نفر عضو منتخب هیئت مدیره گروه پیگیری تهران بزرگ، (اعم از اصلی و علی البدل) در مجمع عمومی آینده انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان که طبق اساسنامه اصلاح شده و جدید این انجمن به مثابه مجمع عمومی ملی و کشوری خواهد بود، برای انتخاب اعضای هیئت مدیره این انجمن صاحب حق رأی خواهند بود.

گفتنی است در پی اصلاحاتی که در اساسنامه انجمن جانبازان نخاعی صورت گرفته است، انتخابات آینده این انجمن و انتخاب اعضای هیئت مدیره این انجمن، با حضور نمایندگان هیئت مدیره گروه های پیگیری استان ها، به نسبت هر 50 جانبازی که در هر استان ساکن هستند یک نفر، و با آرای آنان  انجام خواهد گرفت.


کد خبرنگار : 19