تاریخ : 1397,شنبه 02 تير14:10
کد خبر : 59731 - سرویس خبری : استان ها

قابل توجه مسئولان بنیاد

از شرکت تعاونی مسکن بنیاد یزد چه خبر؟!


از شرکت تعاونی مسکن بنیاد یزد چه خبر؟!

نامه ای از اداره تعاون یزد به تهران ارسال شده (بعد از مدت ها طرح شکایت و رای اداره تعاون و دادگاه مبنی بر عضویت شاکیان و سه مرتبه ارسال اجراییه به شرکت تعاونی"مسکن بنیادشهید و امورایثارگران یزد" بصورت «غیر قانونی»

میثاق س.ع.امام - نامه ای از اداره تعاون یزد به تهران ارسال شده (بعد از مدت ها طرح شکایت و رای اداره تعاون و دادگاه مبنی بر عضویت شاکیان و سه مرتبه ارسال اجراییه به شرکت تعاونی"مسکن بنیادشهید و امورایثارگران یزد" بصورت «غیر قانونی» منحل شده  و استنکاف شرکت و همچنین ارسال اجراییه به اداره تعاون و ثبت).

متن نامه اداره تعاون توهین آمیز و بدون هماهنگی با ما که تعدادی از افراد و خریداران هستیم صورت گرفته.

نقش نظارتی تعاون چه بوده؟

  در صورتی که اعضا و سهامداران واقعی ماییم و شرکت پیمانکار بوده و حتی یک مجمع و انتخاب و اطلاع رسانی نداشته است و ریالی هم از جیب خود خرج نکرده اند. از پول ما سودها برده و از این مسکن مهر ویژه، با تخفیفات خاص بهره ها برده اند. آنها با تخلفات فراوان حتی با پول ما بر علیه ما استفاده کرده و با ایجاد ناامنی تهدید به ضرب و شتم، مزاحمت و ممانعت از حق برای مالکان مالباخته و نجیب همراه با توهین، بدون انجام تعهدات و اجرانمودن اساسنامه ای که حتی با شیطنت سال نود و چهار تغییر دادند و با اعمال رای و نظر فقط سه نفر برای ۸۹۴ خانواده مشکل درست کرده اند.

اما تهران پاسخ داده است. تاریخ نامه را بخوانید و ببینید عدم اجرای آن تاکنون اتفاق نیافتاده است و اینکه همه ی تلاش ها برای صلح وسازش می شود تا با نادیده گرفتن تخلفات و سودجویی ها، مسببین آن را تبرئه کنند!

آیا برخورد با فساد اینگونه است؟!

  تشکیل مجمع شرکت تعاونی مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با حضور اعضای واقعی، نه فقط انتصابی و با موضوع مخالفت با انحلال شرکت و بررسی ابطالِ انحلال و احقاق حق اعضا و سهامداران اولیه و واقعی و نجات از دست هیئت تصفیهِ صوریِ همان سه نفر مورد درخواست ماست.
مااز تبانی و زدو بند بیزاریم...


کد خبرنگار : 20