تاریخ : 1397,سه شنبه 05 تير15:31
کد خبر : 59749 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

مبارزات فرامنطقه، نگاه دیروز و امروز چمران!


مبارزات فرامنطقه، نگاه دیروز و امروز چمران!

.

ناشناس- شهید چمران نمونه کامل بصیرت توحیدی و بینش جهانی ولایت اسلام است که حدود 40 سال قبل زمینه مبارزات فرامنطقه و نحوه مقابله با دشمنان غربی را از امام راحل (ره) آموخت و با عمل صالح تبیین کرد. لیکن با شهادت آن سرباز مبصر توحید همچنان از فرهنگ ایثار و شهادت سربازانی پرورش یافتند که دروازه های ورود به عرصه های مبارزات جهانی و حفاظت از مقدسات نظام اسلامی شدند. پس از سال ها آنها نیز راه شهادت در پیش گرفتند تا ثابت کنند ادامه دهنده راه شهیدان انقلاب اسلامی هستند.

 امروز به یمن خدمات ارزشمند شهیدان انقلاب هیچگونه تهدید منطقه ای به جز پدیده شوم مواد مخدر کشور را تهدید نکرده لذا جمهوری اسلامی در منطقه دارای قدرت راهبردی عظیمی میباشد. تلاش های راهبردی گذشته سطوح منطقه موثر بودند لیکن برای مقابله و مبارزه با شیاطین و دشمنان غربی کفایت نکرده لذا ادامه این روند جایی برای ادامه راهبرد باقی نگذاشته! بنابراین در حال ورود به گستره مفهوم بحران هستیم.

 براساس مطالعات و تحقیقات در بازه زمانی آغاز سال نو تا پاییز سال جاری میبایست هرگونه تمهیدی برای پیشگیری و پرهیز از تبدیل مفهوم بحران برای ورود به بحران به عمل آید اما با کمال تعجب مشاهده می گردد که شهید چمران و ادامه دهندگان راهش سال ها قبل نسبت به پیش بینی شرایط این دوران تمهیدات لازم را در پیش گرفتند یعنی در اوایل انقلاب که به هیچ وجه شرایط امروز قابل پیش بینی نبود با جستجوی اندیشمندانه برنامه ریزی لازم برای خاتمه و مهار مفهوم بحران را در راستای تامین منافع ملی و فرا ملی در سطح منطقه و مقابله با دشمنان جهانی به عمل آوردند تا مردم ایران و منطقه ضمن قدردانی از شهیدان به شرط پیروی از ولایت فقیه با خیالی راحت در امنیت کامل راه پیشرفت و تعالی را به سرعت طی کنیم.

با کمال تاسف برخی اشتباهات در تصمیمات انتخاباتی موجب نفوذ عده ای خواب زده در مدیریت شدند که با ایجاد مخاطرات و برخی تهدیدات نا آگاهانه باعث کندی حرکت انقلاب شدند.

 اطمینان داریم امت مسلمان و شیعه پس از مشاهده درد و رنج طبقات آسیب پذیر و آگاهی از زندگی اشرافی و کاخ نشینی بخوبی آگاهی لازم را کسب کردند تا قبل از انتخابات آتی عناصر خواب زده و نا آگاه را از قطار مدیریت انقلاب پیاده و راه های نفوذ افرادی که فاقد بصیرت انقلابی و بینش شهیدان انقلاب بودند در مدیریت کشور شهیدان مسدود و تا قرن ها خیال ملت را از وقوع چنین حرکات خواب آلوده و غیر ارزشی راحت کنند.

 امروز در نبرد صفین نیستیم که اباجهل بتواند از جهل عرب اشرافی و کاخ نشین استفاده کند و پیشروی مالک اشتر را متوقف کند بلکه مالک اشتر عزیز ما با پشتیبانی امت آگاه و فداکار فقط یک شمشیر تا نابودی دجال جهانخوار فاصله دارد امروز مالک اشتر در سرزمین بین النحرین و شامات با نوحه کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا در آستانه شکست صهیونیسم و آزادی قدس و تصرف کوشک سفید یزیدیان است.

ان شاالله


کد خبرنگار : 20