تاریخ : 1397,سه شنبه 05 تير19:10
کد خبر : 59752 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

هدف از بحران کاذب اجتماعی!


هدف از بحران کاذب اجتماعی!

مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای آگاهی بخشی به ملت جهت مقابله با تهدیدها و هجوم فرهنگی دشمنان از طریق تبیین سه جبهه، جنگ نرم لازم است.

.

فاش نیوز- سایت مقدس فاش نیوز پایگاهی امن و ساختاری کاملا اسلامی دارای بالاترین ارزش های انقلابی و پیروی عالمانه از فرامین رهبر معظم انقلاب به عنوان سنگری مستحکم و توانا در مقابل انواع دشمنی و حفاظی مقتدر برای آگاهی بخشی و بیداری ملت ایران است که در دوران دفاع مقدس و تمام مراحل پیشروی انقلاب اسلامی به سوی تعالی مادی و معنوی بسیار، کوشا و موثر عمل کرده است.

  یکی از مهمترین فضایل کابران محترم، دارایی عظیم ایمان و معرفت نسبت به اصول دین و مذهب میباشد که به طور عملی در معرض عموم قرار دارد تا در مقابله با توطئه ها و بحران سازی داخلی توسط دشمنان، جزو اولین صف های مبارزه با دشمنان به وسیله الگویی کارآمد، آگاهی بخش و امین مردم محسوب گردد.

  در حال حاضر مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای آگاهی بخشی به ملت جهت مقابله با تهدیدها و هجوم فرهنگی دشمنان از طریق تبیین سه جبهه، جنگ نرم لازم است. برخی حقایق به صورت علمی و جایگاه مردمی در قالب آتش به اختیار بازگو شوند تا بتوانیم در مقابل بحران سازی دشمنان با استفاده از علوم مرتبط از جمله پدافند غیر عامل و کمک به مدیریت بحران نقش عظیم مردم را در عرصه ها و جبهه های مختلف به کمک حاکمیت اسلامی به خدمت بگیریم زیرا همواره نقش مردم در انواع تهدیدها و بحران ها اعم از مالی و جانی یا در سطوح مختلف از جمله فردی و اجتماعی و حتی در سطح بین الملل مکررا" شاهد بودیم که موجب موفقیت های بزرگی در منطقه و جهان شده است لذا فقط بازگو کردن کافی نیست بلکه استمرار و نمایش نتایج متعالی مشارکت و کمک مردم نیز مورد نیاز است.

 متاسفانه اعمال و گفتار برخی خواص و مدعیان روشنفکری کاملا مخالف با جهت پیشگیری و مقابله با تهدیدها و بحران سازی بوده و لازم ست روشنگری حقیقی از طریق کلیه رسانه ها به ویژه ایثارگران معزز به عمل آید.

 مهم ترین هشدار به افراد ناآگاه که براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در جمع نمایندگان مجلس مطرح شد و در جهت فعالیت اشتباه و ((نادانسته)) بعضی خواص ابلاغ گردید را میتوان در قالب معرفی و تبیین تعدادی از مهمترین شاخص های شناخت ایجاد بحران کاذب اجتماعی که جزو اهداف جنگ نرم دشمنان نظام قرار دارد، به طور خلاصه و حتی الامکان با اعمال و گفتار ((نادانسته)) منحرفان به شرح زیر برای نمونه مقایسه و منطبق گردد.

1- تهدید منافع استراتژیک: منافع مشترک داخلی و خارجی جبهه های مقاومت طبق اهداف نظام اسلامی میبایست تقویت و گسترش یابد لذا هرگونه حرکت در جهت تهدید منافع استراتژیک جهان اسلام بمنزله قرار گرفتن در جبهه استکبار است.

2- مخدوش شدن اطلاعات: ایجاد احساس خستگی و فقدان نشاط در جامعه و انتشار اخبار در این محدوده جزو اهداف دشمنان است، لذا همکاری و همراهی برای القای چنین شرایطی در جامعه قرار گرفتن در جبهه کفر جهانی است.

3- تغییر کارکردهای عناصر نظام اجتماعی - سیاسی و شکل گیری نقش های جدید: برخی خواص بی بصیرت در این موضوع حساس با تغییر شخصیتی که قبل از انتخابات ابراز نمودند به راحتی در جبهه دشمن قرار گرفتند و گاهی اینگونه حرکات باعث انتشار در رسانه های جهانی شده که نیاز به ورود قوه قضاییه و پشتیبانی مردم دارد.

4- مورد آماج قرار گرفتن اهداف حیاتی: جنگ اقتصادی یکی از اهداف حیاتی دشمنان نظام است که عده ای با منفعت طلبی و سود جویی موجب کمک کردن به دشمن برای تخریب و القای کاذب گرانی مایحتاج مردم است. در این خصوص نیز کوتاهی شده و قصور متوجه آن دسته از مسئولان مرتبط میباشد زیرا مردم با صبر انقلابی هرگونه گرانی و قیمت کاذب را تحمل کردند اما مسئولان ذیربط به مردم کمک در خور توجهی نکردند. لذا با هر علتی سکوت و عدم تحرک برای مقابله با قیمت های کاذب و کاهش ارزش پول کشور نیز حرکت در راستای خواست و اهداف دشمن است.

5- غافلگیری و ایجاد استرس در جامعه : این موضوع نیز در قالب ارتباط با امور معیشتی و اقتصادی و برخی حرکات ضد دینی و مذهبی و در تضاد با هنجارهای اجتماعی صورت پذیرفته که در قالب اخبار کذب یا بزرگنمایی تجاوز به کودکان و دختران، قتل ناموسی، کشف حجاب، ورود زنان به ورزشگاه و غیره توسط برخی خواص پیگیری شده که به منزله همکاری با دشمنان است.

 از مدیریت محترم سایت مقدس فاش نیوز ضمن تشکر و قدردانی تقاضا داریم در خصوص مقایسه عملکرد اشخاص مشهور در حاکمیت، هنر، ورزش و امثالهم که با توجه به شهرت و جذابیت بین مردم ((نادانسته)) با اعمال بحران آفرین در جهت اهداف و اغراض دشمنان فعالیت می کنند، اطلاع رسانی فرمایید تا چنانچه پس از آگاهی همچنان در جهت اهداف دشمنان حرکت کردند تصمیم مقتضی از سوی مردم و مسئولان اتخاذ شود.


کد خبرنگار : 20