تاریخ : 1397,یکشنبه 03 تير19:47
کد خبر : 59759 - سرویس خبری : فیلم

وداع با پیکر شهید دایی‌پور در معراج شهدا+فیلم



مراسم وداع با پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم شاهرخ دایی پور ساعتی پیش در معراج شهدای تهران برگزار شد. این مراسم ظهر امروز بعد از نماز ظهر و عصر، یکشنبه سوم تیرماه 97 با حضور خانواده، دوستان و همرزمان این شهید مدافع حرم برپا شد. مراسم وداع با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط مداحان اهل بیت(ع) همراه بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار شاهرخ دایی‌پور از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس‌، حین عملیات مستشاری در شهر بوکمال سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد. سردارشهید شاهرخ دایی‌پور از جانبازان سرفراز دوران دفاع مقدس بود که فرماندهی یگان ضد زره صف، فرماندهی توپخانه و ادوات منطقه غرب، مربی‌گری موشک تاو و ضد زره، عضویت در هیئت علمی دافوس سپاه و قهرمانی در رشته‌های کشتی و غواصی در نیروهای مسلح را در کارنامه دارد.

مراسم وداع با پیکر مطهر ساعت 8 صبح فردا دوشنبه چهارم تیر ماه در جوار شهدای گمنام دانشگاه امام حسین برگزار می شود. همچنین مراسم تشییع پیکر از مسجد امیرالمؤمنین واقع در شهرک شهید محلاتی تهران از ساعت 9 صبح آغاز شده و تا گلزار شهدای چیذر ادامه دارد. مراسم یادبود شهید دایی پور هم در زادگاه او شهر کرمانشاه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ششم و هفتم تیرماه برگزار می‌شود.


منبع : تسنیم