تاریخ : 1397,چهارشنبه 13 تير13:18
کد خبر : 59914 - سرویس خبری : اخبار

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره خبرنگاران برتر ایثار و شهادت



مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره خبرنگاران برتر ایثار و شهادت

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت با توجه به استقبال صورت گرفته و تقاضای خبرنگاران برای زمان بیشتر جهت گردآوری آثار تا روز چهارشنبه 20 تیرماه تمدید شد.

تاکنون بیش از 500 خبرنگار و فعال رسانه ای در چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت ثبت‌نام کرده‌اند و انتظار می‌رود در مدت‌زمان باقی‌مانده عده بیشتری از اصحاب رسانه آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارائه کنند. مدت‌زمان شرکت در این جشنواره به‌هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد و 20 تیرماه آخرین فرصت ارسال آثار خواهد بود.

این جشنواره در دو محور ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی در بخش‌های خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، مطبوعات، صدای جمهوری اسلامی ایران و سیمای جمهوری اسلامی ایران و فضای مجازی شامل رسانه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای رایانه‌ای و تارنماها و محتواهای دیجیتالی و همچنین بخش ویژه مقاله و یادداشت منتشرشده در خصوص روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود.

ثبت‌نام در این جشنواره به‌صورت اینترنتی بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به لینک جشنواره به آدرس jashnvareh.hayat.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند و یا در صورت عدم امکان بارگذاری فایل‌های با حجم بالا می‌توانید لوح فشرده اثر را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران – خیابان آیت‌الله طالقانی- خیابان ملک‌الشعرا بهار (شمالی) – پلاک 5 – ساختمان شهید سلیمانی - طبقه اول – اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران – دبیرخانه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت ارسال کنند.

انتهای پیام/


منبع : تسنیم