تاریخ : 1397,چهارشنبه 13 تير17:28
کد خبر : 59934 - سرویس خبری : استان ها

اطلاعات ناقص تقصیر کیست!؟



ناشناس- چنانچه هنگام انتقال پرونده از استانی به استان دیگر اطلاعات تعداد نقاط مجروحیت تایید شده در پرونده فیزیکی در سامانه درج نشده و ناقص باشد لابد در پرونده سلامت جانباز نیز با اطلاعات ناقص باقی خواهد ماند.

 پرونده فیزیکی جانبازی پس از انتقال و شرکت در کمیسیون پزشکی متوجه شدیم اطلاعات نقاط مجروحیت در پرونده فیزیکی در فرم کمیسیون پزشکی موجود در سامانه ناقص است یعنی دو مجروحیت از جمله موج گرفتگی اعصاب و روان و مجروحیت اصابت ترکش و موج انفجار به کمر علیرغم وجود تایید کمیسیون ماده 3 در پرونده فیزیکی متاسفانه در فرم کمیسیون پزشکی سامانه درج و ثبت نشده است. لطفا" ضمن راهنمایی برای موارد مجروحیت تایید شده در پرونده فیزیکی و عینا" ثبت در فرم کمیسیون پزشکی سامانه چکار کنیم؟

 بنیاد محل پرونده می گوید باید تهران اقدام کند و تهران می گوید پرونده در استان است و باید استان اقدام کند. خلاصه بین استان و تهران پاسکاری می شویم. ضمنا درصد جانبازی نیز بر اساس فرم کمیسیون پزشکی ناقص موجود در سامانه تعیین شده که علیرغم وجود مدارک تایید شده در پرونده فیزیکی و مشاهده رییس کمیسیون پزشکی کماکان درصد جانبازی بر اساس فرم ناقص سامانه تعیین شده است که به این ترتیب درصد جانبازی نصف شده است.

 واقعا موضوع اظهر من الشمس است زیرا تمام مدارک تایید شده در کمیسیون ماده 3 بنیاد که در پرونده فیزیکی موجود و تایید شده بود به علت کوتاهی مسئول مربوط که مجروحیت های پرونده را عینا" در فرم کمیسیون پزشکی سامانه ثبت نکرده، مورد قبول کمیسیون پزشکی قرار نگرفت و دو نقطه مجروحیت تعیین درصد نشده است.


کد خبرنگار : 20