تاریخ : 1397,یکشنبه 24 تير16:14
کد خبر : 59941 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

ستاد اشتغال باید در بنیاد شهید ایجاد شود


ستاد اشتغال باید در بنیاد شهید ایجاد شود

نماینده ایثارگر و رییس فراکسیون اصناف مجلس خواستار تشکیل ستاد اشتغالزایی برای فرزندان ایثارگران از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

فاش نیوز -  نماینده ایثارگر و رییس فراکسیون اصناف مجلس خواستار تشکیل ستاد اشتغالزایی برای فرزندان ایثارگران از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، «شهباز حسن پور بیگلری» نماینده ایثارگر مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به مطرح شدن بحث ایجاد یک میلیون شغل در کشور از سوی دولت دوازدهم برای آحاد مردم و قانون جامع ایثارگران برای فرزندان ایثارگران، با وجود گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست که فرزندان شاهد و ایثارگر به دنبال اشتغال اندر خم یک کوچه باشند.

رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی  گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با اولویت ایجاد اشتغال بایستی ستادی برای اشتغالزایی فرزندان ایثارگران تشکیل و نسبت به بکارگیری سرمایه های نظام و انقلاب تصمیمات جدی تری اتخاذ کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ منعی از لحاظ قانونی برای بکارگیری فرزندان ایثارگران در کشور وجود ندارد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بنیاد شهید و سایر مجریان کشور بایستی نسبت به پیگیری نحوه صحیح و اجرای دقیق قانون، حساسیت بیشتری نشان دهند تا مسائل و مشکلات این عزیزان حل و فصل شود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان با قدردانی از جامعه بزرگ ایثار به خاطر حفظ و حراست و همکاری با نظام مقدس جمهوری اسلامی در وضعیت موجود، اظهار داشت: با همکاری و همدلی دولت و ملت شرایط سخت امروز را پشت سر خواهیم گذاشت و دشمنان قسم خورده‌ نظام را مأیوس خواهیم کرد.


کد خبرنگار : 18