تاریخ : 1397,جمعه 15 تير22:34
کد خبر : 59950 - سرویس خبری : اخبار

رونمایی از پایگاه قربانیان ترور در همایش ایثارگران



نصیری خبر داد:

گروه جهاد و حماسه ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: همایش ایثارگران پنجم مردادماه همراه با رونمایی از سایت قربانیان ترور با حضور خانواده‌های شهدای ترور برگزار می‌شود.

 

 

 

نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری همایش بزرگ ایثارگران گفت: در آستانه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد به عنوان نماد دفاع جانانه ملت در برابر هجمه منافقین کوردل همایش بزرگ ایثارگران با مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و با محوریت تشکل‌های ایثارگری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش که روز پنجم مرداد ماه با حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و سایر اقشار از جمله نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران، تشکل‌های ایثارگری، نمایندگان ایثارگر مجلس و شخصیت‌های کشوری و لشکری در ورزشگاه شیرودی برگزار می‌شود از سایت قربانیان ترور رونمایی خواهد شد.

نصیری ایجاد زمینه و نمایش حضور فعال، مؤثر و انگیزه بخش ایثارگران در عرصه دفاع از ارزش‌های نظام، اعلام وفاداری و تبعیت کامل جامعه ایثارگری نسبت به آرمان‌های امام راحل(ره) و مواضع مقام معظم رهبری(مدظله)، واکنش فرهنگی در برابر هجمه دشمن، حمایت از برنامه‌های دولت در مقابله با تهاجم روانی و اقتصادی و تلاش برای نمایش وحدت، همدلی، انسجام و همگرایی از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.
مدیرکل بنیاد تهران با تأکید بر استفاده از حداکثر ظرفیت‌های موجود در برگزاری این همایش بزرگ گفت: در بنیاد تهران برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این اجتماع باشکوه انجام شده است.

وی بیان کرد: سخنرانی، نماهنگ به مناسبت عملیات مرصاد، رونمایی از سایت قربانیان ترور با حضور خانواده‌های شهدای ترور از برنامه‌های این همایش به شمار می‌رود.

انتهای پیام