تاریخ : 1397,جمعه 15 تير23:01
کد خبر : 59958 - سرویس خبری : باغ بهشت

شهید رحیمی چه گفت؟



سید احمد در بخشی از وصیتنامه اش آورده است: وقتی به حقی که هر کدامتان بر من دارید و آنچه من در این رابطه انجام داده ام، فکر می کنم، دردی سنگین جانم را پر می کند.

جی پلاس: سید احمد نیز مانند بسیاری از همرزمانش، وصیتنامه ای از خود به یادگار گذاشته است که هر چند کوتاه اما پرمعناست و راه را می نمایاند و به تعبیر امام، انسان ساز است (صحیفه امام، ج 16، ص 27) و شاید این فرصتی و تلنگری باشد بر ارواح زنگارگرفته ما در این روزهای وانفسایی که می گذرانیم. متن وصیتنامه دکتر سید احمد رحیمی به شرح زیر است: 

 

«بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

ای خوشا با فرق خونین در لقای یار رفتن

سر جدا، پیکر جدا، در محفل دلدار رفتن

خدایا تو چه کردی با عاشقانت که سر از پا نمی شناسند و هر لحظه برای وصل به تو سخت بی تابند. این چه عشقی است در قلبهای این عزیزان که تنها به رضای تو دل بسته اند.

خداوندا! سپاس بی منتها تو را که این تنها آرزوی آنها را بر قلبهای مالامال از عشق به امام حسینشان نگذاشتی و با ریختن خونشان مظلومیت و حقانیت ایشان را به اثبات رساندی و آنها را به دیار خویش خواندی.

شهدا فیض دو عالم دارند                      

شهدا بوی محرّم دارند

شهدا همدم عاشورایند                          

شهدا گریه کن زهرایند

پدر، مادر، همسر و خواهر و برادرانم  

وقتی به حقی که هر کدامتان بر من دارید و آنچه من در این  رابطه انجام داده ام، فکر می کنم، دردی سنگین جانم را پر می کند. من در زندگی حق هیچ کدامتان را ادا ننموده ام و در این رابطه جداً طلب مغفرت و رضایت دارم. من همیشه این را گفته ام که چه قبل و چه بعد از انقلاب و شهدا کاری انجام نداده ام و لذا اگر در مورد حقوق شما بخصوص همسرم کوتاهی کرده ام، برای کار بیشتر و جبران کوتاهی ها بوده است، به هر حال امیدوارم که قلباً و واقعاً از من راضی باشید. وصیت من به شما این است که به انسانیت دربند و حاکمیت استکبار جهانی بیندیشید.

امروز، روز استراحت نیست، روز ایثار است، روزی است که بندگان خدا همچون بهشتی، مطهری عزیز، رجایی، باهنر و... را به شهادت رسانده اند و خون آنها می جوشد.

امروز که کاخ واشنگتن و کرملین در آتش خشم محرومین همچو می سوزد و جنایتکاران عالم به سرکردگی آمریکا، ایران و انقلاب اسلامی را به عنوان کانون این شعله ها ساخته اند و تمام نیروهای خود را برای نابودی اسلام و انقلاب اسلامی بسیج نموده است، وصیت من به شما این است که به انسانیت در بند بیندیشید.

شادی روح مطهر شهدا صلوات