تاریخ : 1397,شنبه 23 تير15:36
کد خبر : 60030 - سرویس خبری : اخبار

کناره گیری هیئت مدیره انجمن راست قامتان از صندوق شاهد


کناره گیری هیئت مدیره انجمن راست قامتان از صندوق شاهد

اعضای هیئت مدیره «انجمن راست قامتان جانباز» با ارسال نامه ای به رئیس بنیاد شهید، در اعتراض به عملکرد ابهام آمیز و شبهه انگیز «صندوق قرض الحسنه شاهد» از این صندوق کناره گیری کرد.

فاش نیور -  اعضای هیئت مدیره «انجمن راست قامتان جانباز» با ارسال نامه ای به رئیس بنیاد شهید، در اعتراض به عملکرد ابهام آمیز و شبهه انگیز «صندوق قرض الحسنه شاهد» از این صندوق کناره گیری کرد.

برپایه این گزارش، در در بخشی از نامه این تشکل ایثارگری خطاب به حجت الاسلام شهیدی آمده است: در نحوه وام دادن صندوق شبهاتی ایجاد گردید و بنا به اعلام مدیریت صندوق مبنی بر استفاده به نام انجمن جهت تعدادی از جانبازان 70 درصد این انجمن " لذا مدیر عامل انجمن طی نامه ای ارسالی (پیوست) به شماره 1065 ر ق ج مورخ 27/10/96 خطاب به مدیریت صندوق خواستار شفافیت و اعلام نام استفاده کنندگان از این تسهیلات گشتند و هر بار مدیریت صندوق از پاسخگویی امتناع ورزیده است.

در این نامه همچنین با اشاره به واگذاری پاداش های نجومی به مدیران صندوق اعلام شده : علیرغم اینکه اساسنامه صندوق در سایت بنیاد و در دسترس عام نبوده و عدم پاسخگویی به اعضای صندوق مبنی بر اعطای حقوق و پاداشهای نجومی به مدیران صندوق بر این اساس اعضای هیات مدیره انجمن راست قامتان جانباز به نامهای 1-حسین صفری مدیر عامل 2-جواد استوار رییس هیات مدیره 3 - اکبر بهرامی خزانه دار 4منصور ع نم نم عضو هیات مدیره 5 - محمد علی شاکری نایب رییس کناره گیری خود از صندوق را به محضر آن ریاست اعلام می نمایند.

متن کامل نامه به این شرح است:

ریاست محترم بنیاد شهید وامور ایثارگران جناب آقای شهیدی

سلام علیکم:

احتراما به استحضار میرساند با عنایت به اینکه اعضای هیات مدیره این انجمن بصورت انفرادی در دفاتر بنیاد خود حاضر و خواستار کناره گیری از صندوق شاهد شده اند و متاسفانه دفاتر از انصراف جانبازان اجتناب می ورزند و از طرفی با توجه به اینکه در نحوه وام دادن صندوق شبهاتی ایجاد گردید و بنا به اعلام مدیریت صندوق مبنی بر استفاده به نام انجمن جهت تعدادی از جانبازان 70 درصد این انجمن " لذا مدیر عامل انجمن طی نامه ای ارسالی (پیوست) به شماره 1065 ر ق ج مورخ 27/10/96 خطاب به مدیریت صندوق خواستار شفافیت و اعلام نام استفاده کنندگان از این تسهیلات گشتند و هر بار مدیریت صندوق از پاسخگویی امتناع ورزیده است .

همچنین از آنجا که علیرغم اینکه اساسنامه صندوق در سایت بنیاد و در دسترس عام نبوده و عدم پاسخگویی به اعضای صندوق مبنی بر اعطای حقوق و پاداشهای نجومی به مدیران صندوق بر این اساس اعضای هیات مدیره انجمن راست قامتان جانباز به نامهای 1-حسین صفری مدیر عامل 2-جواد استوار رییس هیات مدیره 3 - اکبر بهرامی خزانه دار 4منصور ع نم نم عضو هیات مدیره 5 - محمد علی شاکری نایب رییس کناره گیری خود از صندوق را به محضر آن ریاست اعلام می نمایند.

یادآور میگردد انجمن فوق با اصل وجودی صندوق هیچ مشکلی نداشته و خواستار اصلاحات مدیریتی می باشد.


رونوشت به:
مدیرعامل صندوق شاهد

2-مدیریت محترم ذیحسابی بنیاد

3- مدیریت محترم حراست بنیادشهید
4- مدیریت محترم سایت فاش نیوز
5- مدیریت محترم کانال خبری "ایثارگران بدانند"

6- مدیر محترم روزنامه قدس

*****


جناب آقای سفاهن

مدیرعامل محترم صندوق قرض الحسنه شاهد

سلام علیکم

  احتراما به استحضار می رساند بنا به دستور ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران در طی سال جاری به تعدادی از جانبازان قطع دوپا تحت عنوان انجن راست قامتان جانباز از آن صندوق وام پرداخت گردیده است. لذا خواهشمند است نام و مبلغ گرفته شده افراد و ام گیرنده در طی نامه ای به این انجمن اطلاع رسانی گردد.

پیشاپیش بابت همکاری آن برادر محترم کمال تشکر و امتنان داریم.

نامه ذیل نیز مربوط به مکاتبه ای است که این تشکل ایثارگری خواستار توضیح و روشنگری مسئولان صندوق قرض الحسنه شاهد نسبت به ادعای اعطای وام به اعضای این تشکل می باشد که قبلا" انجام گرفته است.


کد خبرنگار : 23