تاریخ : 1397,شنبه 23 تير16:39
کد خبر : 60061 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

نامه جمعی از ایثارگران به نماینده ولی فقیه در گیلان



جمعی از خانواده شهدا و جانبازان و یادگاران جهاد و شهادت -  حضور نماینده محترم ولی امر مسلمین در گیلان، حضرت آیت الله فلاحتی

با سلام و ادای احترام .در حالی باشما و همه مسئولین این استان صحبت می کنیم که دشمنان کشور و نظام در پشت دروازها در انتظار هستند که چنان هجومی داشته باشند که نامی از اسلام و این حکومت برجای نماند. باکمال تاسف عده ای از روی عمد و یا جاهلانه، کارهایی که موجبات نارضاتی مردم دردمند و ستمدیده را فراهم و به دشمن کمک می‌ کند انجام می دهند.

جناب فلاحتی! در این استان سال هاست که استاندار انقلابی و مدیر جهادی به خود ندیده و بسیاری از این مدیران و استانداران توسط باند بازی و رانت خواری در راس امور قرار گرفته اند.

مدیرانی که برای حفظ میز ریاست تن به هر خفتی داده و با دادن رشوه مالی و جایگاه شغلی به وابستگان نمایندگان استان، به چپاول در حق این مردم مشغولند.

معلوم نیست که کار نماینده مجلس تصویب قانون برای حل مشکلات کشور و مردم در مجلس است یا عزل ونصب مدیران واستاندار!

هر کدام از نمایندگان استان، ادارات و ‌سازمان ها را بین خودشان تقسیم کرده و تمام امور آن سازمان را ترسیم می کنند و مردم هم در آتش این کارها می سوزند؛ ‌اگر اعتراضی هم داشته باشند، توسط عوامل امنیتی هماهنگ شده از قبل به چهار میخ کشیده می شوند.

امام جمعه محترم! ما عده زیادی از خانواده های شهدا و جانبازان و کسانی که برای حفظ نظام جان و ‌جوانی خود را در جبهه و شهدای زیادی داده ایم به همه مدیران نالایق که طبق فرمایشات رهبر عزیز، نفوذی های دشمن هستند اعلام می کنیم برای حفظ نظام و خون شهدا بار دیگر  وارد صحنه شده ایم و با هر گونه موارد بحث انگیز و اخلال که باعث رنجش خاطر مقام معظم رهبری و مردم سرافراز ایران و ملت شهید داده، علی الخصوص در گیلان را تحمل نکرده ودر صورت مشاهده نارضایتی مردم با آن دسته از مدیران برخورد انقلابی خواهیم کرد تا درس عبرتی باشد برای دشمنان نظام.

در پایان از خداوند خواستاریم که کشور ما را از دروغ ومدیران نالایق مصون بدارد .


کد خبرنگار : 23