تاریخ : 1397,سه شنبه 26 تير14:39
کد خبر : 60114 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مشکل فک سند!



مهران خرم پور جناب آقای شهیدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

 به استحضار میرسانم، ابوابجمعی شما در بنیاد و سایر استان های کشور به نظر برای خدمت رسانی به جانبازان است، اینجانب مهران خرم پور جانباز 25%جنگ تحمیلی به مدت چهار ماه و اندی است که ناخواسته نامه‌ای از بانک صادرات منطقه 13 تهران واقع درمیدان رسالت به عنوان استعلام و استفساربه شماره 73/9613/91 مورخ 1397/02/18 از آن بنیاد دریافت و سوال نموده است مبنی بر بی مورد بودن و یا منطقی بودن نامه خود، جای بحث دارد.

 لیکن الان مدت چهار ماه واندی است که بنده به دفعات مکرر با مراجعه به بنیاد محل پرونده، که مدیر کل آن فردی بنام م می باشد و پیگیری از مسئولین حراست،بازرسی، تسهیلات، بازرسی کل و ده مرتبه پیگیری و تماس تلفن که امروز و فردا می کنند، متاسفانه هنوز پاسخ نامه من داده نشده است.

آقای رییس بگویید ما چه بلایی باید سر خودمان و این سیستم کذایی بیاوریم؟ به کجا مراجعه کنم؟

نامه‌ای که در 24 الی 48 ساعت می‌بایست جواب داده می شد بعد از گذشت چهار ماه هنوز پاسخ داده نشده است! بنده بدهی خود را نزد بانک صادرات تمام وکمال در 1396/12/26 تسویه نمودم، چون این وام براساس معرفی بنیاد بود و بنده هم با بی خردی خود، پنج سال پیش از موعد مقرر آن را تسویه نهایی نمودم.

آیا باید اینطور با من برخورد شود؟ خواهشمندم دستور صریح صادر تا ان شاءالله این آقایان بخود آمده و مشکل بنده که فک سند است، بدون معطلی اجراء گردد.

با تشکر


کد خبرنگار : 20