تاریخ : 1397,دوشنبه 08 مرداد17:10
کد خبر : 60146 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

گزارشی تصویری از زندگی جانباز نخاعی«حسین براتعلی»

ایستاده بر چرخ!


ایستاده بر چرخ!

علاوه براینکه در مسایل علمی، فنی و برق، الکترونیک و کامپیوتر، برنامه نویسی و کاربرد نرم افزارهای مختلف و فضای مجازی، سایت، شبکه و... تبحر و مهارت قابل تحسینی دارد؛ انسانی مهربان، خیرخواه، خیر و دستگیر بسیاری از همنوعانش و درماندگان است که حتی حیوانات بری و بحری و سماوی هم از سفره دل مهربانش بی نصیب نمی مانند...

فاش نیوز -  جهادگر بسیجی، جانباز «غلامحسین براتعلی» که سال 1362 از ناحیه گردن قطع نخاع شده است، از زمره جانبازان باروحیه و پرتلاشی است که بسیاری از افراد سالم و سرپا حسرت همت، اراده و توانمندی او را می خورند. حسین اگرچه دست و پاهای خود را در مسیر عزت و سربلندی این ملت و مرز و بوم نثار کرده ولی از طبعی بلند و اندیشه ای پویا و توانمند و روحی لطیف و مهربان برخوردار است که همین ویژگی ها باعث شده در عرصه های مختلف، سرآمد و زبانزد باشد.

او علاوه براینکه در مسایل علمی، فنی و برق، الکترونیک و کامپیوتر، برنامه نویسی و کاربرد نرم افزارهای مختلف و فضای مجازی، سایت، شبکه و... تبحر و مهارت قابل تحسینی دارد؛ انسانی مهربان، خیرخواه، خیر و دستگیر بسیاری از همنوعانش و درماندگان است که حتی حیوانات بری و بحری و سماوی هم از سفره دل مهربانش بی نصیب نمی مانند. هرچند دیپلم فنی و برق دارد ولی دوره لیسانس را فلسفه خوانده است و با آرا و افکار فلسفی و عرفانی شرق و غرب آشنایی دارد.

با همه اینها و بسیاری موارد دیگر که بیانش حوصله بحر می طلبد، حسین، کارآفرینی نمونه می باشد که در این مسیر افراد بسیاری را در طول سال های فعالیت خستگی ناپذیرش به رزق و روزی و نان و نوا رسانده است. از جمله ویژگی های شخصیتی این جانباز نازنین می توان به مهربانی، خیرخواه دیگران بودن، مثبت اندیشی، واقع نگری، خوشرویی و اهل تعامل و مشارکت در کارهای جمعی بودنش اشاره کرد. اما همه این ویژگی های خوب و انسانی حسین را در واقع می توان تحت الشعاع و در ذیل صبوری و وسعت روح بلند او دانست که با وجود جسمی رنجور و وضعیت بسیار دشوار، روی خوش و چهره ای پذیرا را به همنشینان و اقرانش هدیه می کند. همین حسن خلق و روحیه قوی او باعث شد دوستان زیادی داشته باشد و بسیاری گرد شمع وجودش زانوی ادب بزنند و از وجود نازنینش کسب نور فیض کنند.

با اینکه تاکنون به مصاحبه و گفت و گو با ما در باره خود و کارهایش تن نداده است، ولی سرانجام موفق شدیم با لطایف الحیلی شرح حالی تصویری از او که شامل تصاویری از دوران قبل از مصدومیت و قطع نخاعی، دوران نقاهتش در آسایشگاه، ایام تحصیلات دانشگاهی، فعالیت ها و سیر و سفرها  و فعالیت های کارآفرینی این جانباز گرانقدر تهیه و تقدیم کاربران عزیز این پایگاه خبری کنیم. 


کد خبرنگار : 17