تاریخ : 1397,پنجشنبه 28 تير16:33
کد خبر : 60158 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

سهمیه حکم الهی ست نه لطف!



ناشناس- کلا" جانبازان را به چهار منطقه تقسیم می کنند:

1- 70 %

2- 50 تا 70 %

3- 25 تا 50 %

4- زیر 25 %

  اگر دو تا جانباز تفاوت درصدشون 5 درصد بود اما فرق بینشون یک منطقه بود یعنی مشکلاتشون خیلی با هم فرق دارد. مثال میزنم. یک نفر ترکش میره توی سرشون. ایشون بروند کمیسیون، اولش بهشون 65 درصد می دهند. بعد چند بار بهترین متخصص ها عملشون می کنند. اگر ترکش رو تونستن در بیاورند که 65 می مونند ولی اگر نتونستند می شوند 70 درصد. چون از این به بعد براشون ضررهای زیادی دارد وجود اون ترکش مثل تشنج و ... ولی اگر در می آوردند ترکش را، اون ضرر ها کمتر می شد.

 لذا فرق بین 20 درصد و 25 درصد هم خیلی زیاد هست و 25 مرزی هست که توانسته 40 درصد جانبازان را از 60 درصد دیگه جدا کند مورد دیگه ای که هست مشکلات و سختی های خیلی بیشتر یک فرزند جانباز 25 تا 50 درصد نسبت به فرزند جانباز زیر 25 هست که این مشکلات باعث شدند در امر تحصیلشون دچار صدمه بشوند و در کنکور عملکرد خاص و قوی خودشون را نداشته باشند اما فرزند جانباز زیر 25 و رزمنده هم صنف خود که شرایطشون و مشکلاتشون با هم برابر است عملکرد خیلی بهتری دارد نسبت به فرزند یک جانباز بالای 25 درصد چون شرایطش بسیار بهتر است نسبت به اونها.

 ادغام طبق سخنان آقای خدایی باعث میشه فرزند جانباز بالای 25 از زیر 25 کلی عقب بمونه و حقش خورده بشود که این کار در انقلاب اسلامی بسیار محکوم هست و هیچ ادغامی حق ندارد صورت بگیرد و سهمیه باید همین سهمیه ی فعلی باشد و هیچ تغییری نباید صورت بگیرد مگر تغییری که بنیاد که متولی تمام جانبازان هست و از درد و رنج تمامی آنها و تفاوت های آنها و شرایط آنها مشکلات خاص آنها و ... به طور دقیق آگاهی دارد، راضی به اون تغییر باشد.

 در غیر این صورت هر گونه دست زدن به حق فرزندان جانبازان که خدا ان را برایشان به خاطر لطف و عنایت بسیارش ایجاد کرده توسط ادم های بسیار خوبش یعنی امام خمینی ( ره ) تجاوز به حق است و بسیار محکوم است و هیچکس نباید به حق ایثارگران تجاوز کند و اگر خودش ایثارگر نیز باشد او دیگر ایثارگر نیست خیانت کار است.

 عده ای فکر می کنند که این سهمیه ها توسط سیاست های اشتباه ایجاد شدند. آنها در اشتباه هستند. سهمیه ایثارگران به خاطر احکام دینی ایجاد شده است نه سیاست چرا که به دستور ولی خدا این سهمیه ها سال 67 تصویب شدند نه آقای وزیری که چند روز دیگر استیضاح می شود نه آقای رئیس جمهوری که با برجام مردم را گول زد تا رای بیاورد نه هیچ کس دیگه ای فقط ولی خدا آن هم در راستای احکامی که در دین وجود دارد، نه افکار من درآوردی ( با همین فکر های خود ساختتون مردم را دارید بدبخت می کنید. رهبر انقلاب 22 تا بند اقتصاد مقاومتی را از توی نهج البلاغه نوشتند دادند اینها اجرا کنند یک بندش رو اجرا نکردند بعد ترامپ اومد 12 تا از اون ها را اجرا کرد کلی اقتصاد کشورش پیشرفت کرد)

 هیچ کسی حق ندارد در مورد سهمیه ایثارگران نظر بدهد. از مسئولان این سهمیه اگر قرار بود با تفکرات آنها ایجاد شود که هیچوقت ایجاد نمیشد و این سهمیه بر اساس احکام دینی به دستور امام خمینی ایجاد شده است و مخالفت با اون به شکل های مختلف ادغام و تراز 85 و ... همشون محکوم هستند.


کد خبرنگار : 20