تاریخ : 1397,شنبه 30 تير18:30
کد خبر : 60191 - سرویس خبری : اخبار

جانباز ۷۰درصد «محمدیان قمی» به یاران شهیدش پیوست


جانباز ۷۰درصد «محمدیان قمی» به یاران شهیدش پیوست

جانباز ۷۰ درصد «محمد علی محمدیان قمی»، پس از تحمل سال ها رنج ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس، صبح پنج شنبه ۲۸ تیر ماه دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد «محمد علی محمدیان قمی»، پس از تحمل سال ها رنج ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس، صبح پنج شنبه 28 تیر ماه دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست. 

وی یک بار در شلمچه در اردیبهشت سال 61 و یکبار نیز در موسیان در آبان همان سال و در عملیات محرم مورد اصابت ترکش قرار گرفت و از ناحیه هر دو پا مجروح شد.
جانباز شهید محمد علی محمدیان در طول دوران مجروحیت در عرصه های ورزشی، اجتماعی و در مراسم ها همواره در صحنه حضوری فعال داشت.

مراسم تشییع پیکر این جانباز سرافراز روز جمعه 29 تیرماه از مسجد امام زین العابدین (ع) خیابان چهارمردان به سمت گلزار شهدا برگزار شد و در کنار یاران شهیدش آرام گرفت.

لازم به ذکر است وی علی‌رغم وضعیت جانبازی، نخستین مدال مسابقات تیراندازی معلولان جهان را در کشور هلند در سال ۱۳۶۹ مصادف با ۱۹۹۰ میلادی، برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.

شهیدان والامقام «مجید و محمد مظفری‌پور» نیز برادران شهید محمدیان‌قمی بودند که طی سال‌های ۶۴ و ۶۶ در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

مراسم سوم و هفتم این جانباز عزیز، روز یکشنبه ۳۱ تیرماه از ساعات ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در همان مسجد برگزار می‌شود.

 


منبع : ایثار