تاریخ : 1397,شنبه 13 مرداد15:42
کد خبر : 60194 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

امان از شهریه های داده نشده!



اصغر ناظری - اینجانب جانباز 10 درصد جنگ تحمیلی دارای 5 فرزند (2 دختر و 3 پسر) که همگی در دانشگاه های استان، پیام نور و دانشگاه سماء مشغول به تحصیل هستند و پسر بزرگم هم که در دانشگاه آزاد تحصیل می کرد با توجه به اینکه 37 واحد درسی را پاس کرده بود، اما به علت مشکلات مالی و نداشتن شهریه مجبور به ترک تحصیل شد و به دلیل بیکاری رفت خدمتِ انجام وظیفه و حالا دو سال است که بیکار است. به تمامی ادارات، سازمان ها، مدیران و مسئولان مراجعه کردم چون پارتی نداشتم نشد.

 خودم ازدانشگاه علمی کاربردی فوق دیپلم گرفتم. بعد از مدتی بنیاد شهریه ما را تقبل نکرد و حالا بعد از چند سال مدرکم به علت ندادن شهریه در دانشگاه توقیف شده، من هم توانایی پرداخت شهریه را ندارم. هرچه به بنیاد جهت مساعدت رفتم، هیچ کمکی نکردند.

 در ضمن در استان ما اگر پارتی داشتی، تمامی کارهایت بدون هیچ مشکلی حل می شود ولی اگر پارتی نداشتی، کاری از پیش نمی بری. من بعد از ده سال به علت مشکلات روحی و روانی و ناراحتی اعصاب جهت ثبت نام کمیسیون پزشکی به بنیاد رفتم ولی با توجه به نامه رهبری بعد از اینکه 6 ماه منو سرگردان کردند و کمیسیون ها یکی پس از دیگری انجام شد، خبری نشد و وقتی اعتراض کردم مسئول پرونده ها، پرونده ام را پاره کرد و بعد از کتک زدن از اطاق بیرونم کردند! رفتم به مدیر کل شکایت کردم که مدیر کل اصلا" اعتنایی نکرد و با یک تلفن بدون اینکه طرف را احضار و یا برخوردی با او بکند، خیلی ساده و با بی خیالی از کنارش رد شد و این بر من خیلی سخت گذشت. به ناچار رفتم به حراست و قضیه را گفتم. دیدم از مدیر کل بدترند. چون اینها همه باهم هستند. هیچ قانونی نیست تا با ناعدالتی مسئولین برخورد کند؟ لذا از شما جهت رسیدگی به مشکلات و رساندن به گوش مسئولان تقدیر و تشکر می کنم.


کد خبرنگار : 20