تاریخ : 1397,یکشنبه 31 تير13:27
کد خبر : 60197 - سرویس خبری : اخبار

تشکیل جلسه‌ی شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان



جلسه‌ی شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان به ریاست رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری تشکیل شد.

image.png

به گزارش ایسنا، جلسه‌ی شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان صبح یکشنبه به ریاست سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور فرمانده کل ارتش، جانشین فرمانده کل سپاه، روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اداری و استخدامی، وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اطلاعات، دادگستری، علوم، صنعت، جهاد کشاورزی و روسای سازمان بسیج مستضعفین و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان که چهاردهم تیرماه سال ۱۳۹۴ به تصویب هیات وزیران رسیده، شامل ۵۱ سیاست اجرایی، ۲۶ راهبرد و هفت هدف است و بر اساس آن همه دستگاه‌های مربوطه و نیروهای لشکری موظند رزمندگان حوزه خود را تحت پوش خدمات رسانی قرار دهند.

نگاه جامع به گذشته، حال و آینده، تعیین مرجع راهبری و هماهنگی فرابخشی، فراگیری جامعه هدف شامل همسر و فرزندان رزمندگان، مشارکت ملی و انسجام‌بخشی به نقش دستگاه‌های اجرایی و اثربخشی بین نسلی و نهادینه شدن فرهنگ دفاعی از جمله ویژگی‌های این سند راهبردی است.