تاریخ : 1397,دوشنبه 01 مرداد12:52
کد خبر : 60219 - سرویس خبری : صوت

آوای انتظار «شکست آمریکا» با صدای شهید کاظمی+صوت



در آستانه دوم مرداد و پنجاه و نهمین سالروز تولد سردار شهید احمد کاظمی‌، جدیدترین پیشواز و آوای انتظار با صدای شهید کاظمی‌ ارائه شده است.

انتشار آوای انتظار «شکست آمریکا» با صدای شهید کاظمی+صوت

در آستانه دوم مرداد و پنجاه و نهمین سالروز تولد سردار شهید احمد کاظمی‌، سایت شهید کاظمی‌ جدیدترین پیشواز و آوای انتظار با صدای شهید کاظمی‌ را برای اپراتورهای ایرانسل و همراه اول تولید و ارائه کرده است.

این قطعه از پیشواز شهید کاظمی‌ که با عنوان شکست آمریکا تولید شده است برگرفته از سخنان با صلابت و دلنشین شهید کاظمی‌است که در آذرماه 1384 در جمع شورای فرماندهی نیروی زمینی سپاه عنوان شده است.

متن «شکست آمریکا» به این شرح است: «ما اگر اراده کردیم آماده شدیم وارد صحنه که شدیم … اگر آمریکایی‌ها پاشون رو به این سرزمین ما گذاشتن ، اولین تلفات رو آمریکایی‌ها دادن دیدند با  موضوع محکمی  مواجه هستند بدانید که این منطقه ما آرام خواهد شد ، مسلمان‌ها از دست آمریکایی‌ها نجات خواهند پیدا کرد و ممکن است خدای متعال این برنامه را درست کرده برای ما … که ما این شکست رو به آمریکایی‌ها بدهیم ، خودمان را آماده بکنیم …»

یقینا طنین انداز شدن صدای شهدا با استفاده از تکنولوژی‌های روز جامعه می‌تواند در گسترش و نشر فرهنگ ایثار و شهادت تاثیری عمیق داشته باشد ، پیش از این تعداد 18 فایل صوتی از مجموعه بیانات شهید کاظمی‌به منظور پیشواز و آوای انتظار برای استفاده مشترکین شبکه‌های تلفن همراه فعالسازی و مورد استقبال بی نظیر کاربران قرار گرفته بود.

 کلیه مشترکین اپراتورهای همراه اول و ایرانسل می‌توانند از طریق راهنماهای فعال سازی پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول مخاطبین خود را از صحبت‌های ارزشمند این شهید بهره مند سازند.

کد پیشواز شکست امریکا در ادامه قابل مشاهده است:


منبع : تسنیم