تاریخ : 1397,دوشنبه 01 مرداد12:58
کد خبر : 60223 - سرویس خبری : اخبار

خدمات‌رسانی به ۹۰ هزار رزمنده



امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه شورای راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان طی سخنانی اظهار داشت: در دفاع مقدس اتفاق بزرگی به دست نیروهای مردمی رخ داد و بیش از دو و نیم میلیون بسیجی و در همین حدود، سرباز در کنار نیروهای مسلح حضور داشتند که حاصلش برای جمهوری اسلامی و ملت ایران ماندگار شد.

‎وی ادامه داد: امروز هر کسی بخواهد نگاه چپی به ایران داشته باشد حتما نگاهی به عقبه و پشتیبانی مردمی ایران در زمان دفاع مقدس  خواهد داشت که چگونه از ارزش‌ها و کشور خود دفاع کردند.

‎وزیر دفاع گفت: شهدا و ایثارگران کار بزرگی کردند، البته توجه کمتری به خانواده‌های رزمندگان شده، دولت یازدهم همت کرد و سند خدمت رسانی به رزمندگان را تهیه کرد که بستر خوبی را برای خدمت رسانی به رزمندگان فراهم می‌کند و دستگاه های مختلف باید در این راستا حرکت کنند.

‎وی افزود: البته کارهای خوبی تا بحال انجام شده و حدود 90 هزار نفر از رزمندگان را تحت پوشش قرار داده ایم و کمک حداقلی به آنها می‌شود اما باید خدمات بیشتری به این عزیزان ارائه داد. در دبیرخانه این شورا که در ورزارت دفاع است، تلاش شده تا از ظرفیت همه دستگاه‌ها استفاده شود.