تاریخ : 1397,پنجشنبه 04 مرداد17:16
کد خبر : 60291 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

برای شرکت پتروشیمی کلمه ایثارگر و رزمنده معنی ندارد!



روشن نژادی

روشن نژادی - احتراما" به استحضار می رساند اینجانب "روشن نژادی" کارمند پتروشیمی، زیر مجموعه وزارت نفت، باتوجه به جوابیه مدیر سایت آزادگان ایران که خبر آن در ذیل آمده، طبق قانون از مالیات معاف هستم، ولی شرکت پتروشیمی مرکز - تهران، به بنده اعلام می کنند که بعد از جنگ تحمیلی و از سال 1368 به بعد دیگر کلمه ایثارگران و رزمندگان از نظر این شرکت بی معنی می باشد و بایدبخشنامه جدید تایید کنند (برای ایثارگران) تا این شرکت بتواند با استناد به آن، بنده را از مالیات کارمندی معاف کنند.

لذا خواهشمند است بخشنامه فوق به وزارت نفت ارسال گردد تا ما سربازان خدمتی سال 1370 در مناطق عملیاتی استان آذربایجان غربی نیز بتوانیم از امتیاز های ایثارگران و رزمندگان استفاده کنیم. باتشکر
نژادی
روشن نژادی    تیر ۲۲, ۱۳۹۷ در ۱۲:۰۵ - پاسخ
۲۱ آذر, ۱۳۹۶ در ۱۲:۴۵ ب.ظ خبرنگار سایت آزادگان ایران خبر آرشیو خبر, اخبار, اخبار اجتماعی, قوانین, قوانین ایثارگری
آنچه ایثارگران باید بدانند/ سازمان های مجاز صادر کننده گواهی جبهه
بر اساس دستورالعمل صادره از سوی معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ،‌ سازمانهای مجاز صادر کننده گواهی جبهه در نیروهای مسلح از تاریخ ۱/۷/۹۳ به شرح زیر می باشند:
الف – در ارتش جمهوری اسلامی ایران گواهی جبهه در سطح ستاد آجا و نیروهای چهارگانه (نزاجا/ پداجا/نهاجا/نداجا)‌صرفا”‌با امضای معاون نیروی انسانی نیروها .
ب- در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گواهی جبهه در سطح ستاد سپاه/ نیروهای پنج گانه (نزسا/ ندسا/ هوافضا/نیروی قدس /سازمان بسیج) با امضای معاون نیروی انسانی نیروها و در سطح سپاه های استانی صرفا”‌با امضای فرمانده سپاه استان ( گواهی سایر رده ها پذیرفته نیست )
ج- در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گواهی جبهه به صورت متمرکز صرفا”‌با امضای معاون نیروی انسانی وزارت مذکور.
د- در ناجا گواهی جبهه به صورت متمرکز صرفا”‌با امضای معاون نیروی انسانی ناجا .

گواهی حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل در فاصله زمانی ۳۱/۶/۵۹ تا تاریخ ۲۷/۵/۶۷ قابل قبول خواهد بود . البته با توجه به اعلام معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح مناطق عملیاتی به سه مقطع قبل ، حین و بعد از جنگ تحمیلی در حدفاصل ۱/۱۲/۵۷ تا تاریخ ۱/۱/۷۷ اعلام گردیده است ، لذا چنانچه گواهی های صادره برای دوره های مذکوراز سوی مراجع مجاز نیروهای مسلح صادر گردد و در متن گواهی عبارت حضور در جببه های نبرد حق علیه باطل به صراحت قید گردد ، پذیرش این گواهی ها به منزله حضور در جبهه بلامانع است.


باسلام
احتراما” به استحضار می رساند مجددا” بنده در طی ۶ ماه حضور در جبهه در زمان جنگ و ۱۸ ماه خدمت در مناطق عملیاتی جنگی به شرح زیر خدمت کردم و با توجه به بخشنامه پیوست در بالا، از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایثارگر محسوب شده ام. لذا به چه دلیل بنده نمی توانم از مالیات حقوق کارمندی خودم معاف بشوم.در غیر اینصورت آیا بخشنامه بالا باطل شده است یا نه. و اگر باطل نیست بنده چه امتیازاتی می توانم از ایثارگری خودم از دولت محترم و یا از بنیاد ایثارگران بگیرم.


روشن نژادی خرداد ۲۸, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۴ –
باسلام
مدیر سایت آزادگان ایران خبر
احتراما” به استحضار می رساند اینجانب روشن نژادی متولد ۱۳۴۲/۱۲/۰۶ به شماره شناسنامه ۵۷۸ ، از سال ۷۰/۰۵/۱۳ لغایت ۷۱/۱۱/۲۴ در منطقه خدمتی شمالغرب ( مناطق امنیتی درگیر استان آذزبایجانغربی ) با نوع منطقه برابر دستورالعمل مناطق جنگی و امنیتی و عملیاتی درج شده در نامه معاونت نیروی انسانی سپاه – مرکز عملیات – مد. منابع انسانی سرباز، برای بنده بعنوان ایثار کر تاییدیه به شرکت پتروشیمی جم ارسال شده است.( ضمنا” بابت مدت خدمت سربازی خودم در سال ۱۳۹۵ برای پسرم کسر خدمت گرفتم بشماره نامه سپاه : ۱۴۰/۵۰/۳/م به تاریخ ۹۵/۰۹/۲۹) لذا سوال میشود چرا کسر خدمت شامل حال ما میشود ولی معاف از مالیات حقوق کارمند رسمی نفت نمی شود.
باتشکر : رو شن نژادی

*مدیر سایت آزادگان ایران خبر    مرداد ۱, ۱۳۹۷ در ۰۹:۰۶ - پاسخ
سلام. چون تنگ نظری قانون را سر میبرد قانون شما را معاف کرده آنها تنگ نظر هستند.


کد خبرنگار : 20