تاریخ : 1397,یکشنبه 07 مرداد15:20
کد خبر : 60303 - سرویس خبری : اخبار

به بهانه نفرت افکنی صدای شیطان با لوگوی فاش نیوز


به بهانه نفرت افکنی صدای شیطان با لوگوی فاش نیوز

صدای امریکا در یک شیطنت خبری جدید به منظور سیاه نمایی و غرض ورزی اقدام به تهیه گزارشی در مورد وضعیت ایثارگران با آرم و لگوی فاش نیوز کرد.

فاش نیوز - صدای آمریکا در یک شیطنت خبری جدید به منظور سیاه نمایی و غرض ورزی اقدام به تهیه گزارشی در مورد وضعیت ایثارگران با آرم و لگوی فاش نیوز کرده است.

به گزارش خبرنگار ما، بخش خبری صدای آمریکا در برنامه ای تحت عنوان "روی خط" در روز جمعه 5 مرداد ماه اقدام به پخش گزارشی، از وضعیت ایثارگران به منظور سیاه نمایی و دست یابی به اهداف مدنظر خود کرده است.

صدای آمریکا در ادامه این شوی تلویزیونی مبتذل به منظور واقعی نشان دادن گزارش خود از مصاحبه شوندگانی در برنامه روی خط استفاده کرده است که هویت زمانی و مکانی آنها نامعلوم است.

در این برنامه برای واقعی نشان دادن و تأثیرگذاری بیشتر، لوگو، آدرس و تصاویر اختصاصی پایگاه ایثار و شهادت (فاش نیوز) نیز در مورد سوء استفاده واقع شده است.

فاش نیوز از سر دلسوزی و بخاطر رفع مشکلات ایثارگران بارها اقدام به درج و انعکاس مشکلات آنها کرده است و در برخی از این موارد مسئولان نیز به آنها توجه کرده اند و در برنامه ریزی ها و اقداماتشان مدنظر قرار داده اند.

فاش نیوز به عنوان صدای جامعه بزرگ و مظلوم ایثارگران، ضمن اینکه رساندن صدای جامعه بزرگ ایثارگران به مسئولان و انعکاس بزرگی روح و آرمان مقدسشان را افتخار خود می داند، با اعلام برائت از ترفندهای رسانه ای شیطنت آمیز شبکه تلویزیونی صدای آمریکا، به مسیر خبری و رسانه ای خود در جهت تحکیم اصول و ارزش های منبعث از فرهنگ غنی ایثار و شهادت با قدرت و قوت بیشتر ادامه خواهد داد.

 در اینکه قشر ایثارگر در شرایط فعلی با کمبودهای فراوانی روبرو است بحثی نیست و در اینکه مسئولان و در صدر آنها معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید بی شک وظیفه سنگینی را برای رسیدگی مادی و معنوی به ایثارگران بر عهده دارند شکی نیست؛ اما جامعه بزرگ ایثارگران به خاطر شرایط فعلی ناشی از دشمنی های استکبار جهانی و صهیونیسم، راضی نیست به هر قیمتی سفره دل خود را پیش دشمنان باز کند تا اینکه دشمن اصلی و ضد انقلاب خارج نشین بتواند از آن بهره برداری تبلیغاتی و سوء استفاده کند.

اگر چه این اولین بار نیست که ضد انقلاب خارج نشین از این ترفندها به منظور دستیابی به اهداف شوم خود که همانا پراکندن جو یأس و نومیدی در جامعه، خصوصا" در میان ایثارگران جان برکف بهره می برد اما مسلما" آخرین بار هم نخواهد بود.

بنابر پخش چنین گزارش هایی از سوی رسانه های ضد انقلاب و معاند هوشیاری مسئولان نظام و همت و تلاش بیشتر آنان در رسیدگی و رفع مشکلات این قشر دردمند و صبور را می طلبد.

هر چند که در این مورد قوانین و بخشنامه های فراوانی وجود دارد اما شرط موثر بودن آنها کمر همت بستن مسئولان برای اجرای آنها است.


کد خبرنگار : 18