تاریخ : 1397,دوشنبه 08 مرداد15:40
کد خبر : 60334 - سرویس خبری : اخبار

«ماه‌نشین» در قطعه سرداران بی‌پلاک به سراغ«حبیب»می‌رود



«سمیه گنجی» از اعضای گروه فائزون در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از برگزاری جلسات «ماه نشین» با محوریت خاطره‌گویی رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) خبر داد و اظهار داشت: «ماه نشین» عنوان برنامه ای است که هر ماه در قطعه «سرداران بی پلاک» گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می شود.

«ماه نشین» در قطعه سرداران بی پلاک به سراغ «حبیب» می‌رود

وی افزود: در اجرای این برنامه 2 گروه مخاطب درگیر موضوع می شوند؛ گروه اول زائران پنجشنبه های گلزار شهدای بهشت زهرا (س) هستند که در ماه یک بار می توانند به صورت زنده در برنامه حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد خاطره گویی رزمنده ها در جوار مزار شهدا باشند. گروه دوم نیز مخاطبینی هستند که می توانند فیلم های مستند مجموعه را با وارد شدن به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی گروه فرهنگی فائزون، مشاهده کنند.

«ماه نشین» در قطعه سرداران بی پلاک به سراغ «حبیب» می‌رود

گنجی تصریح کرد: تاکنون 2 قسمت از برنامه با همکاری گروه فرهنگی رسانه ای «محب» اجرا و ضبط شده است. «حبیب» نام سری اول این کار است که شامل خاطرات «حبیب تاجیک» از نیروهای قدیمی تعاون لشکر 27 محمد رسول الله (ص) است.

«ماه نشین» در قطعه سرداران بی پلاک به سراغ «حبیب» می‌رود

عضو گروه فرهنگی فائزون بیان داشت: در تلاش هستیم تا بتوانیم اجرای این برنامه را در سطح استان های دیگر گسترش دهیم و پس از رایزنی با مسوولان صدا و سیما مستندهای ساخته شده در شبکه های تلویزیونی نمایش داده شوند.

انتهای پیام/