تاریخ : 1397,شنبه 13 مرداد14:59
کد خبر : 60348 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

اصلاحات را باید از خودمان شروع کنیم!


 اصلاحات را باید از خودمان شروع کنیم!

بنده می گویم تادست چنین مسئولین سودجو و فرصت طلب از بیت المال و پست و مقام ها کوتاه نشود و افرادی دلسوز و لایق و وفادار به انقلاب به کار گمارده نشوند عاقبت ما بهتر از این نخواهد بود! مایه فساد، دروغ است.

عیسی مرادبخش

عیسی مرادبخش - باسلام سوال بنده حقیر به عنوان جانباز هشت سال دفاع مقدس از مسولین عالی رتبه کشور و نمایندگان مجلس این است:

چراکار به جایی رسیده که بعداز ۳۸سال تازه متوجه می شوند عده ای سودجو و فرصت طلب خودشان را رنگ کرده و در کشور مسئولیت بدست گرفته اند، فقط به خاطر همین که بیت المال را اختلاس کنند؟!

اینها برای خدمت نیامده اند، اگر 10 نفر از این اختلاسگران اصلی را که هنوز هم در راس کار هستند اعدام می کردند و اجازه نمی دادند آقازاده هاشان درکشورهای آمریکا و اروپا تحصیل کنند (به بهانه تحصیل، دنبال عیش نوش خود هستند و فرزندان معاونان رئیس جمهور درکشورهای مخالف جمهوری اسلامی زندگی کنند) الان دشمن جرات نداشت ایران را تهدید و تحریم کند!

تمام این دغدغه ها و مشکلات کشور بیشتر به خاطر همین مسئولین اجرایی کشور ماست. چه دولت های گذشته و چه دولت فعلی. هنوز هم دیرنیست، باید آنهایی که طبل دشمن را بدست گرفته اند را دستگیر و ثروت بادآورده آنها را مصادره کرد و آنها را محاکمه کنند. چطور پول بیت المال صرف ادامه تحصیل دو فرزند معاون برنامه ریزی رئیس جمهور در آمریکا گردیده، اما به فرزندان شهدا و جانبازان که می رسند می گویند فرزندان ایثارگران بیسوادند؟

پسر بزرگ بنده رتبه دورقمی درسال۸۰ آورده بود و در رشته های حقوق و اقتصاد اجتماعی دانشگاهای بزرگ کشور قبول شده بود. چرا اجازه ندادند فرزندان ما هم از بورسیه استفاده کنند؟ چرا اجازه ندادند سهمیه های چهل درصدی ایثارگران در دانشگاها پرشود؟ چون می ترسیدند گندکاری های آقایان و آقازده ها در بیاید.

بنده می گویم تادست چنین مسئولین سودجو و فرصت طلب از بیت المال و پست و مقام ها کوتاه نشود و افرادی دلسوز و لایق و وفادار به انقلاب به کار گمارده نشوند عاقبت ما بهتر از این نخواهد بود! مایه فساد، دروغ است. دروغ چه کوچک باشد یا بزرگ هیچ فرقی نمی کند.

 اصلاحات را اول باید ازخودمان شروع کنیم تا بتوانیم جامعه را اصلاح کنیم. امیدواریم مسئولین ما حرف امام و فرمایشات مقام معظم رهبری عزیز را توجه کنند و فراموش نکنند که تبعات بی توجهی به فرمایشات ولی امرمسلمین، گریبانگیر خود مسئولین خواهد شد.


کد خبرنگار : 19