تاریخ : 1397,شنبه 13 مرداد14:53
کد خبر : 60443 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

همسرم را بستری کنید!



فریبا نصرت - خدمت ریاست عالی بنیاد کل کشور!

اینجانبه همسرجانبازی هستم که هنوز جانبازیش به دلیل ناقص بودن پرونده از سوی کمیسیون پزشکی بنیاداحرازنشده است. اولین باربرای کمسیون  درسال1394 رفته ولی همانگونه که اطلاع رسانی می کنند بایستی هرشش ماه به کمسیون جانبازان اعصاب روان معرفی و پرونده بررسی شود. درحالی که همسر بنده همش 5 سال است ازبیمارستان اعصاب وروان "شهیدپاریاب" ایثار اردبیل مرخص گردیده!

بنده به دلیل اعصاب و روان بودن همسرم جایی نمانده که نرفته باشم.صرفا بخاطر اینکه به دلیل نداری و تقبل هزینه بیمارستان، نهادی یا ارگانی یا خیّری برعهده بگیرد، اما موفق نشدم.

همسرم5 سال قبل ازبیمارستان اعصاب و روان شهید پاریاب ایثارمرخص شده که علاوه براینکه جانبازاعصاب وروان است (به دلیل موج انفجار) به دلیل اینکه اولا دفترچه بیمه ندارد قادرنیستم او را نزد پزشک متخصصش ببرم چون ویزیت پزشک 50 هزارتومن است، دوما به خاطر دارویی که هزینه خرید آن 1200000 تومان شده و بااینکه درعرض یک ماه سه بار در بیمارستان امام خمینی بستری گردیده دیگر توان خریدحتی یک قرص را برایش ندارم. از طرفی به امام جمعه مراجعه کردم که ایشان مرا پاس دادن به سپاه ناحیه اردبیل و آنجا هم به بسیج ناحیه، خلاصه همه شان پاس کاری کردند، و البته بی نتیجه!

الان داروهایی که می گرفت و 5 سال آن را مصرف می کرد، دیگرجواب گو نیست. به قرآن قسم همین چند روز پیش کم مانده بود چشم فرزندم را کور کند! که خدا رحم کرد و بخیر گذشت.چون بچه درحال تماشای تلویزیون و کارتون بود و اصلا صدای خیلی کمی داشت که ناگهان طوری با سیلی به صورت بچه زد که ابروش به گوشه تیز میز تلویزیون برخورد کرد و پاره شد. بعد ازاینکه چند تا از داروهاش را هم زمان به وی دادم و کمی به خودش آمد، تا بچه غرق در خون دید اصلا" متوجه جریان نشد و از ما توضیح خواست! حالا دوباره باید بیایم توضیح بدهم چه کسی فرزندش را زده؟ بالاخره با همکاری خواهرشوهرم به ایشان فهماندیم که خودت زدی و ...

بلافاصله بچه را در آغوشش گرفت و چنان اشک می ریخت که دل هرسنگ را آب می کرد.

جناب آقای شهیدی، همسر بنده درشرایط بسیار حادی از لحاظ اعصاب و روان قرار دارد و ما نیز توان هزینه بیمارستان را حتی اگر 10 هزار تومن هم باشد نداریم.

لذا عاجزانه تقاضا دارم با تقبل هزینه بیمارستان بصورت فوری جلو فاجعه دیگری را بگیرید.

بخدا دست خودش نیست .دیگر داروها اثر نمی کند و بایستی پزشکان داروهای دیگری را تجویز کنند. اگر هرگونه اقدامی دراین مورد از دستتان بر می آید کوتاهی نکنید تا شاید من و فرزندم در منزل امنیت داشته باشیم .


کد خبرنگار : 20