تاریخ : 1397,یکشنبه 14 مرداد20:04
کد خبر : 60468 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

بررسی تراز علمی ۸۰ و ۸۵ %ایثارگران به سه شنبه موکول شد



نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی طرح یک فوریتی اصلاح بند الف ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه درخصوص سهمیه یکسان جانبازان زیر و بالای ۲۵ درصد و تععین نمره تراز علمی ۸۰ و ۸۵ درصد را به روز سه شنبه موکول کردند.

فاش نیوز - نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی طرح یک فوریتی اصلاح بند الف ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه درخصوص سهمیه یکسان جانبازان زیر و بالای 25 درصد و تعیین نمره تراز علمی 80 و 85 درصد را به روز سه شنبه موکول کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، نمایندگان ملت در بهارستان روز یکشنبه 14 مرداد ماه پس از پایان جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی وارد دستور شده و بحث و بررسی در مورد اصلاح بند الف ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه را آغاز کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدا جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت به نمایندگی از تعدادی از نمایندگان، پیشنهاد مسکوت ماندن طرح به مدت دو ماه را ارائه کرد که پس از رای گیری علنی، این پیشنهاد رای نیاورد.

در ادامه این جلسه موافقان و مخالفان طرح و نماینده دولت و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 ادامه سخنان موافق و مخالف باعث شد که دکتر پزشکیان، نائب رییس مجلس شورای اسلامی پیشنهاد بررسی بیشتر و کارشناسی تر آن را در جلسه علنی روز سه شنبه ارائه دهد که در ادامه مقرر شد در جلسه آینده مجلس طرح مورد اصلاح و توجه بیشتری قرار بگیرد.

گفتنی است در صورت تصویب طرح، سهمیه علمی کنکور جانبازان اعم از 25 و زیر 25 درصد یکسان و تراز علمی آنها مشخص خواهد شد.


کد خبرنگار : 17