تاریخ : 1397,چهارشنبه 24 مرداد19:33
کد خبر : 60544 - سرویس خبری : اخبار

همکار فاش نیوزی به عنوان خبرنگار برتر انتخاب شد


همکار فاش نیوزی به عنوان خبرنگار برتر انتخاب شد

خبرنگار و گزارشگر «فاش نیوز» به عنوان خبرنگار برتر چهارمین جشنواره رسانه های برتر فرهنگ ایثار و شهادت، مورد تقدیر قرار گرفت.

فاش نیوز -  خبرنگار و گزارشگر «فاش نیوز» در چهارمین جشنواره رسانه های برتر حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، به عنوان خبرنگار برتر برگزیده شد.

بر پایه این گزارش، «صنوبر محمدی» خبرنگار و گزارشگر پایگاه خبری فاش نیوز دیروز، سه شنبه 16 مرداد ماه، در چهارمین جشنواره رسانه های برتر حوزه ایثار و شهادت، به عنوان خبرنگار برتر این حوزه  برگزیده شد و با اهداء تندیس، لوح تقدیر و جایزه، مورد تقدیر قرار گرفت.

 وی در اثر ماندگار خود با عنوان "روزهای سخت بی تو بودن" که دارای بازتاب زیادی نیز در میان مخاطبان بود، با یک همسر شهید خلبان مصاحبه کرده بود، که این اثر توانست جایزه ویژه کارهای اختصاصی روز شهید را به خود اختصاص دهد.

صنوبر محمدی که بانویی فعال و کوشا با قلمی زیبا و ارادتمند به قشر ایثارگران است، کار خود را در این حوزه از سال 1381 به طور مقطعی آغاز کرد و از سال 1387 به طور مستمر و جدی به فعالیت رسانه ای در حوزه ایثار و شهادت پرداخته است.

وی با بیان اینکه «هر چه ما داریم از شهدا و ایثارگران است و این موفقیت را از نظر لطف خاص شهدا دارم» ابراز امیدواری کرده است که بتواند در این مسیر قدم های مستمر و موثرتری بردارد.

خانم محمدی چندین سال است که به طور مستمر در پایگاه خبری فاش نیوز (فرهنگ ایثار و شهادت) فعالیت دارد و با خانواده های شهدا، ایثارگران و به ویژه جانبازان در ارتباط است و از آنان و دردها و مشکلاتشان می نویسد.


کد خبرنگار : 20