تاریخ : 1397,چهارشنبه 24 مرداد17:01
کد خبر : 60599 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

شهیدی در قطعه عادی جامانده!



محسن میرزائی- اینجانب فرزند شهید ستار میرزائی میباشم که پیکر شهید معلوم در بهشت زهرا قطعه 79 ردیف 114 شماره 16دفن میباشد. ایشان مظلومانه به دور از هموطنانشان در قطعه عادی به خاک سپرده شد. درحالیکه بعداز چندین بار نامه نگاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با تعویض سنگ قبر مزار ایشان مکاتبه شده که جهت اقدام به زیباسازی سنگ قبر ایشان مثال دیگر شهدا اقدام نمایند ولی هنوز گوشی به این حرف ها و نامه ها شنوا و بینا نیست و در پاسخی به یکی از نامه ها گفته اند که بوجه نداریم و باید بودجه داشته باشیم.

 آیا مسئولین طی این چند سال، ظلمی که به خانواده ایشان کردید بس نیست؟! چرا باید به حال و روز ما اینگونه کنند؟! آیا اینها قدر شهدا را میدانند؟ مگر شهدا از شما پولی یا بودجه طلب کردند و رفتند به شهادت رسیده‌اند!؟ وای برشما مسئولین که اینگونه خانواده شهدا را از خود طرد کرده اید؟!

 ازشما مدیر محترم فاش نیوز عاجزانه خواستاریم که این موضوع را اطلاع رسانی نماید تا بدانند چگونه مسئولیت در حفظ آثار شهدا اقدام می کنند. خداوند یار نگهدار شما ضمنا" لازم به ذکر میباشد سنگ مزاری که چند سال پیش تعویض گردیدند به خرج و مخارج خودمان بود و بنیاد شهید هیچگونه اقدامی تاکنون نکرده است.

از الطاف و مرحمت شما مدیریت فاش نیوز کمال تشکر و قدردانی را داریم.


کد خبرنگار : 23