تاریخ : 1397,یکشنبه 21 مرداد15:43
کد خبر : 60600 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

بسیجی فعال فضای مجازی



بنام پاسدار حرمت خون شهدا، سخنم با انقلابیون، حزب الهی ها، بسیجیان، محرومان و مستضعفین است. ما انقلاب نکردیم که شاه و شاهزاده بروند و آقایان و آقازاده هایشان بیایند و قرار براین نبود خاندانی برود و خاندان هایی مثل پهلوی و چه بسا بدتر از او سرکار بیایند. نمونه اش ژن های خوب هستند. اینکه می گوییم مبارزه با آقازادگی، شوخی تلخ این روزهای همه ی جریان هاست برای این است که سطحی از آقازاده  سالاری رسمی شده است.

می دانید فرق حضرت امام و حضرت امام خامنه ای در چیست؟ اینکه حضرت امام بهشتی داشت، رجایی داشت، مفتح داشت و خود رهبری بازوهای امام بودند. اما رهبر معظم انقلاب خودش باید به جای رجایی از مستضعفین دفاع کند، خودش باید به جای مطهری مبانی را بیان کند، خودش باید به جای مفتح با دانشگاهیان همکلام  شود، خودش باید به جای بهشتی از گفتمان انقلاب دفاع کند؛ برای همین متهم می شود به جناحی بودن. ولی امام تا وقتی این افراد را داشت نیازی به بیان مطالب جزیی نداشت و در مسایل جزئی از ایشان هزینه نمی شد.

پس باید مواظب اقازاده ها، مفت خورها، اختلاس گران و هر کسی که در هر پست و مقامی که در ادارات، در نهادها، در سازمان ها در رانت خواری دست، درازی به اموال بیت المال، استفاده از اتومبیل های دولتی، در مسافرت های خارج از حوزه استحفاضی خود و در حین خوشگذرانی با برخورد انقلابی و تذکر انقلابی نگذاریم بیشتر از اینها به خیانت هایشان ادامه دهند.

ارسالی از ذوالفقاربابایی، بسیجی فعال فضای مجازی


کد خبرنگار : 23