تاریخ : 1397,شنبه 03 شهريور16:26
کد خبر : 60843 - سرویس خبری : فیلم

ازدواج در معراج شهدا+فیلم



هدف از برگزاری مراسم عقد زوج‌های جوان در معراج و در کنار پیکر مطهر شهدای گمنام، رواج موضوع ازدواج آسان است. هم اکنون این سنت پسندیده داوطلبین بسیاری میان جوانان در شرف ازدواج دارد.

ازدواج در معراج شهدا+فیلم

حسینیه شهدای ستاد معراج شهدای مرکز بارها محل برگزاری پیوند آسمانی زوج‌های جوان شده است که علاقه‌مند بودند شهدا شاهد عقد آسمانی‌شان باشند. زوج‌های جوان بسیاری هستند که تمایل دارند مراسم ازدواجشان در فضای معنوی معراج شهدا و در جوار پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شود به این محل مراجعه کرده و با زیارت پیکر شهدا سر سفره عقد می‌نشینند.

طبق اعلام سرهنگ ابراهیم رنگین، رئیس ستاد معراج شهدای مرکز، اولین عقد آسمانی در دی ماه سال 95 در حسینیه شهدای معراج شهدا برگزار شد و تا کنون هم 62 پیوند آسمانی در ستاد معراج شهدای مرکز برگزار شده است. هدف از برگزاری مراسم عقد زوج‌های جوان در معراج و در کنار پیکر مطهر شهدای گمنام، رواج موضوع ازدواج آسان است. هم اکنون این سنت پسندیده داوطلبین بسیاری میان جوانان در شرف ازدواج دارد.

نماهنگی از مراسم آغاز زندگی مشترک زوج دانشجو در معراج شهدا با عنوان «برسد به دست پدرها و مادرها» تهیه شده است. این بار روی سخن ما با پدرها و مادرهایی است که از ترس فقر، گرانی، تورم و قیمت دلار و سکه، نگران آینده فرزندانشان هستند و شرایط ازدواج را سخت می‌کنند. در حالی که فرزندانشان حاضرند شروع زندگی را آسان و به دور از تجملات و کاملا معنوی برگزار کنند. این نماهنگ در ادامه قابل مشاهده است:


منبع : تسنیم