تاریخ : 1397,چهارشنبه 14 شهريور19:30
کد خبر : 60857 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

اتحاد، شرط رسیدن به اهداف



اگر در زمان جوانی در منطقه حضور نداشتند امثال شما و مثل خیلی دیگر از مردم بجای دفاع از وطن به کار و زندگی ادامه می دادید، آسیب ندیده، به مقام جانبازی هم نائل نشده بودید که برای گذران زندگی و حتی درمان خود در زمانی مجبور به فروش اموال و حتی زمین موروثی باشید.

 با هیچ رقمی و امتیازی نمی شود آن را جبران کرد و شما ایثارگران باعث سربلنی و افتخار هستید و نسل های بعد حتما فرق بین کسانی که از جان و مال و جوانی خود گذشتند تا به این آب و خاک و ناموس آسیبی نرسد را با آن زالو صفتانی که جان ومال و ناموس مردم برایشان مهم نیست را می دانند و کسانی که به خون شهدا خیانت کنند، خداوند چون پاسدار خون شهدا هست، تکلیف آن عده را هم به وقت خودش در این دنیا و سرای آخرت روشن می کند و رسوایشان می کند همینطور که هر روز رسوا می شوند!

 ولی ای کاش این لفظ داوطلب کمتر به کار می رفت چون چه کسانی که کادر سپاه و ارتش بودند و یا سرباز هیچ کدام در خط مقدم و حتی پشت خط به زور در این سال های دفاع مقدس نرفتند! هر کسی لایق نبود! این جداسازی ها برای این بود که نبود اتحاد رزمندگان بعد از جنگ خطر بزرگی بوده و هست. برای آن عده که از همان پایان جنگ متوجه این اتحاد بودند تا بتوانند با این طریق به اهدافشان برسند که اگر اتحاد بین ایثارگران و بچه های جبهه بود، وضعیت امروز این نبود.

 با آرزوی اینکه این روزها به خوبی تمام شود، چون وعده الهی است و رسوا و نابود شوند خائنین به اسلام وطن وخون شهدا که نابود هم خواهند شد.


کد خبرنگار : 20