تاریخ : 1397,سه شنبه 06 شهريور15:43
کد خبر : 60891 - سرویس خبری : اخبار

بیمه و درمان، زجر جانبازان!


بیمه و درمان، زجر جانبازان!

امروز که کمتر از یک ماه مانده، قرارداد بیمه دی که به حق خون جانبازان را تو شیشه کرده و در امور اجرای قرارداد، وجدانا" کم کاری اش بدیهی بوده و در اجرای قراردادها به نفع خودش کار می کند...

معلم جانباز- امروز که کمتر از یک ماه مانده، قرارداد بیمه دی که به حق خون جانبازان را تو شیشه کرده و در امور اجرای قرارداد، وجدانا" کم کاری اش بدیهی بوده و در اجرای قراردادها به نفع خودش کار می کند، یک بار دیگر به عنوان عضوی از جامعه معزز و بزرگ جانبازان اعتراض خود را عنوان کنیم.

  چند نمونه از کارهای خلاف منافع جامعه هدف انجام می دهند را جهت اطلاع اعلام می دارم. قراردادها با مراکز درمانی بخصوص مراکز تخصصی بسیار کم هست، طوری که در مرکز استان ما یک مرکز تخصصی امام علی (ع) هست که قرارداد نبستند.

  وقتی علت را از معاون بهداشت و درمان اداره کار جویا شدیم، می فرمایند به علت اینکه بخش خصوصی آنجا را اداره می کنند با بیمه قرارداد نمی بندند. پرداخت وجه فاکتورها بیش از سه ماه طول می کشد و الان وارد چهارمین ماه شدیم.

  امروز فرمودند در مرحله حواله است که واقعا" با این وضعیت بد اقتصادی و وضعیت بیماری و نیازمندی خانواده ها قابل تامل است. بیمه دی فقط به فکر منافع خود است. مشکلات دیگران مهم نیست.

 کسر کردن مبالغ زیادی از فاکتورها مثلا سی تی اسکن 162 هزار تومانی را 112 هزار تومان قبول و مبلغ 50 هزارتومان را به دلخواه خود و یا طبق چه برنامه ای کسر کردند که با شعار صد درصد هزینه درمان در تضاد است. البته این که عرض شد واقعا" خیلی ناجوانمردانه است.

 خواهشا" مسئولین در این مورد و عقد قراردادها مراعات حال جانبازان داشته باشند. خیلی از داروهای مورد نیاز خارج از تعهد است و یا کلمه درصد جانبازی شرط بهرمندی از دارو ست یا کلمه داروی خارجی ست وبه هر طریق سعی در دور زدن و شانه خالی کردن بیمه دی است.

 خلاصه این هم یک خلاف دیگر بیمه و بنیاد هست. بر خلاف قانون گذار قراردادی امضا کردند که در بیماری های سخت و یا نیازمندی بیمار به داروی تجویز دکتر متخصص وفوق تخصص مریض مجبور هست آزاد خرید کند، صد درصد یک آرزوی دست نیافتی است. دایره مراکز مهم درمانی و آنجا که در مرکز استان ها دکتری معروف و کارساز هست، بیمه دی غایب است. مشکلات بسیار زیاد هست و نوشتن آن باعث خسته شدن خوانندگان این متن است.

امیدواریم به اطلاع بزرگان و مسئولین بالا برسد.

ممنون از فاش نیوز


کد خبرنگار : 20