تاریخ : 1397,شنبه 10 شهريور16:19
کد خبر : 60931 - سرویس خبری : اخبار

عیادت سبزپوشان ولایت مدار استان خوزستان از جانبازان نخاعی


عیادت سبزپوشان ولایت مدار استان خوزستان از جانبازان نخاعی

ما قبول داریم که در مسایل اقتصادی و فرهنگی کشور مشکلاتی داریم که نباید از آن غافل شویم ولی باید بپذیریم بعضی مسئولین در این زمینه کوتاهی و اهمال کردند چون تدبیر مناسب را نداشتند

جعفری

فاش نیوز - همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، سبز پوشان و ولایتمداران سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان از جانبازان نخاعی در مرکز توانبخشی استان خوزستان دیدار کردند. جانبازان هفتاد درصدی که ولایتمداری خود را به عمل ثابت نموده اند.

به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم معنوی و پرشور ابتدا "سردار زنگنه" به نیابت از جمع حاضر، با تبریک فرا رسیدن عید غدیر به جانبازان معزز گفت: و با بیان اینکه دیدار شما جانبازان سبب ارتقاء روحیه و توانمندی ما می شود افزود: ما در کنار شما احساس می کنیم در دانشگاه دیگری هستیم که در آن عظمت جهاد و شهادت را می آموزیم.

در ادامه برنامه جانباز هفتاد درصد "فریدون غلامی" در بیاناتی مبسوط، جایگاه و شأن نیروهای ارزشی را در جامعه تبین کرد و گفت: پاسداران به مثابه روحانیونی هستند که خیلی کارهای مباح را هم در انظار عمومی انجام نمی دهند، لذا شخصیت یک پاسدار در جامعه باید خیلی مورد توجه قرار بگیرد به همین ترتیب شما پاسداران که روحانیون مسلح جامعه شناخته شده اید نیز باید به این شانیت و شایستگی های پاسداری توجه کنید، رفتار و گفتار و فعالیت های کاری و تیپ شخصی مان در برخورد و مواجهه با مردم باید رعایت شود.

وی درباره تلاش دشمن در جامعه اسلامی بیان کرد: حجم گسترده ای از شایعات موجود در جامعه امروز ما نشان از تلاش گسترده دشمن برای بهره برداری از فضایی است که به وجود آورده است. دشمن شایعاتی درباره خلیج فارس و دریای خزر ایجاد کرده و اخیرا هم با نزدیک شدن ایام پرشور پیاده روی اربعین، وارد فاز تحریک و تهییج مردم عراق و ایران علیه یکدیگر شده است. دشمن قصد دارد از طروق مختلف بر روی قدرت ادراک مردم تاثیر بگذارد و وقتی قدرت ادراک جامعه و مردم و مخصوصا مسئولین دچار تشویش شد، دشمن اهداف اصلی خود را اجرا می کند و تمام شاخص های جامعه ما را هنرمندانه به چالش می کشد. 

جانباز غلامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره نقش فضای مجازی در گسترش اهداف دشمن گفت: خواهران و برادرانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند باید مواظب موضوع باشند، چون این فضایی است که در دست کودکان تا افراد سالخورده ما وجود دارد و اکثرا از آن متاثر می شوند لذادشمن از همین شیوه برای تضعیف ارزشهای ما استفاده می کند.  وی ادامه داد: ما قبول داریم که در مسایل اقتصادی و فرهنگی کشور مشکلاتی داریم که نباید از آن غافل شویم ولی باید بپذیریم بعضی مسئولین در این زمینه کوتاهی و اهمال کردند چون تدبیر مناسب را نداشتند و عده ای هم خیانت کردند. اما ما قادریم بر این مشکلات فایق بیاییم و به فرمایش حضرت آقا ما از اینها عبور می کنیم و آینده خوبی در انتظار ماست.  

فریدون غلامی، با برشمردن شاخص های مهمی چون ایثار، شهادت، ایستادگی، خدامحوری و اتحاد که از اهداف شهدا بود و در دوران هشت سال دفاع مقدس باعث پیروزی جبهه حق گردید، درباره نقش جانبازان نخاعی در پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما هم روزی در کسوت شما لباس سبز پاسداری به تن کردیم  و آن روز وظیفه ای داشتیم که انجام دادیم، ادامه داد: الان هم وظیفه خود می دانیم راه را ادامه بدهیم . ما جانبازان نخاعی تا آخرین نفسی که داریم در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و شهدای عزیز حرکت خواهیم کرد و حالا آن رسالت بر روی دوش شما قرار گرفته و سنگینی می کند.

در ادامه این مراسم معنوی، جانبازان نخاعی "حسین خاکی و علی ذاکری" نیز هر کدام در بیاناتی شیوا  درباره جایگاه و شایستگی های پاسداری، سخنانی بیان کردند.

 

گزارش: جعفری


کد خبرنگار : 17