تاریخ : 1397,یکشنبه 11 شهريور13:38
کد خبر : 60960 - سرویس خبری : اخبار

افتتاح بخش جدید کلینیک‌های تخصصی بیمارستان ساسان



حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز سه شنبه ششم شهریورماه، پس از بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان فوق تخصصی ساسان، ساختمان جدید کلینیک های تخصصی این بیمارستان شامل بخش های «آنژیوگرافی» و «آنژیوپلاستی»، «کت لب» و «ام آر آی» که با یک میلیون و 700 هزار یورو هزینه ارزی و نیز 60 میلیارد اعتبار ریالی احداث شده را افتتاح کرد.

شهیدی در آیین افتتاح ساختمان جدید کلینیک های تخصصی بیمارستان ساسان با اشاره به حساسیت ویژه بنیاد نسبت به درمان و سلامت ایثارگران گفت: مسئله بیمارستان‌های بنیاد از نظر امکانات و پزشکان و همچنین انضباط و فضای مناسب اهمیت ویژه‌ای دارد و در گذشته در این موارد با مشکلات زیادی روبرو بودیم.

وی افزود: نخستین مسئله‌ای که در خصوص بیمارستان ساسان با آن مواجه بودیم، دوگانگی این بیمارستان بود زیرا 2 سهم از بیمارستان در اختیار بنیاد مستضعفان و چهار سهم نیز در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که با مساعدت رییس وقت بنیاد مستضعفان، این بیمارستان به طور کامل در اختیار بنیاد قرار گرفت که این موضوع کمک زیادی به توسعه و پیشرفت بیمارستان ساسان کرده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن قدردانی از تلاش‌های رییس بیمارستان ساسان خطاب به کارکنان این بیمارستان گفت: هر چند بیمارستان ساسان مربوط به بنیاد است و درمان ایثارگران به ویژه جانبازان در اولویت قرار دارد اما درمان و مراقبت از عموم بیماران، باید مورد توجه قرار گیرد.

شهیدی افزود: در مواجه با عموم بیماران و به ویژه ایثارگران اخلاق خوب و اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهید و با حوصله نسبت به بیماران برخورد کنید به خصوص آنکه ایثارگران و والدین ایشان، وارد دوره کهن‌سالی شده‌اند و در نتیجه درمان این عزیزان اهتمام بیشتری را می‌طلبد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با بیان اینکه بنیاد متعلق به ایثارگران عزیز است، اظهار داشت: شهدا، جانبازان. آزادگان با جانفشانی و از خودگذشتگی آسایش و آرامش امروز را فراهم کردند در حالی که دشمنان ایران اسلامی، اصل کشور را هدف گرفته بودند و اگر فداکاری این عزیزان نبود، امروز ایران تکه تکه شده بود.

شهیدی در خاتمه با تأکید بر لزوم وجود نظارت در بخش‌های مختلف، از کارکنان بیمارستان قدردانی کرد و گفت: مسئولین بیمارستان و بنیاد باید دست به دست یکدیگر دهند تا بیمارستان ساسان مطابق شأن ایثارگران توسعه یابد.

انتهای پیام/