تاریخ : 1397,دوشنبه 12 شهريور14:36
کد خبر : 60977 - سرویس خبری : ورزشی

همراه با مسابقات ورزشی جانبازان بصیر/ ساری (۳)

رقابت های ورزشی جانبازان بصیر در ساری آغاز شد


رقابت های ورزشی جانبازان بصیر در ساری آغاز شد

روز گذشته و در اولین روز از ورود تیم ها به ساری، ورزشکاران استان های تهران، کرج، قم، ایلام، مازندران، فارس، آذربایجان غربی و خوزستان با مربیان و سرپرستان خود در مجموعه ورزشی ایثار ساری حضور یافتند.

فاش نیوز - با ورود دو تیم دیگر از جانبازان بصیر از دوستان کشور، پنجمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی جانبازان بصیر با حضور ۱۸ تیم از ۱۶ استان در ساری آغاز شد.


به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، در این دوره از مسابقات، ورزشکاران ۱۶ استان در قالب ۱۸ تیم (الف و ب) در دو رشته شنا و گلبال رقابت های ورزشی خود را از امروز دوشنبه ۱۲ شهریور در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار ساری آغاز کردند.

"رضا رضائیان" دبیر اجرایی مسابقات ورزشی جانبازان بصیر بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص ویژگی پنجمین دوره مسابقات اظهار داشت: ۲۳داور حرفه ای شنا و گلبال قضاوت پنجمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی جانبازان را در ساری را بر عهده دارند.که رقابت های ورزشی فشرده جانبازان بصیر را داوری خواهند کرد.

رضاییان یاد آور شد: روز گذشته و در اولین روز از ورود تیم ها به ساری، ورزشکاران استان های تهران، کرج، قم، ایلام، مازندران، فارس، آذربایجان غربی و خوزستان با مربیان و سرپرستان خود در مجموعه ورزشی ایثار ساری حضور یافتند.

در همین ازتباط خبرنگار ما بایکی از اعضای تیم ورزشی تهران گفت و گویی انجام داده است.

"حامد ابراهیمی" مدرس تربیت بدنی و از اعضای تیم ورزشی استان تهران در خصوص پنجمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی جانبازان بصیر که در ساری در حال برگزاری است اظهار داشت: مسابقات جانبازان بصیر با مقرارت خاصی توام است و در این میان رشته ورزشی گلبال از ویژگی منحصر به فردی برخور دار می باشد. در بازی گلبال یک تیم متشکل از شش نفر است که سه نفر در زمین حضور دارند و دو  تیم بازی کننده توپ را به طرف دروازه حریف پرتاب می کنند.



وی اضافه کرد: در رشته ورزشی شنا، جانبازان بصیر در کرال سینه، کرال پشت و قورباِغه به رقابت می پردازند و  هر تیمی که کمترین رکورد را به خود اختصاص دهد به مرحله بعد راه خواهد یافت.


همچنین شنای جانبازان بصیر در  کلاس بندی پزشکی قطع عضو و سالم تن، طبق قوانین فدراسیون شنا برگزار می شود.


کد خبرنگار : 17