تاریخ : 1397,دوشنبه 12 شهريور15:09
کد خبر : 60984 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

نمیتونم جواب جوانها رو بدم!



سابقی - مدتیه دیگه روم نمیشه برم بیرون از خونه! تصمیم گرفتم حسینیه را هم تعطیلش کنم...میگین چرا...؟ به خدا از بس این جوان های رشید هموطنم به جای مسئولانی که سخت از آنها دلخورند، از من جانباز مدام سئوال می کنند و مداوم گلایه دیگه؟ منِ جانباز باید خجالت بکشم و عرق شرم به پیشانی ام بنشیند..!؟

 آقای جانباز محترم! می دانم که شما بخاطر خداوند و مستضعفان به جبهه رفته اید و هنوزم درد و رنج فراوانی متحمل می شوید اما حاج آقا جان آیا می دونید آیندگان از شما دلخور خواهند بود؟  از اینکه مملکت شونو تحویل یه عده مدیر و مسئولین نالایق دادین!؟ و اونا کشور رو با نابود کردن هسته ای و نانو و برجام به این روز انداختن و شما سکوت کردین؟
 هر چی هم من جانباز بگم بخدا ما هم از این وضعیت خیلی ناراحتیم و بی تقصیریم و خود ما جانبازان هم هزار تا مشکل مثل شما و حتی بدتر داریم، عده ای باور نمی کنند.
حاج آقای جانباز ببخشید، اصلا این حرفایی که حسن روحانی، لاریجانی و جهانگیری و یا بعضی ائمه جمعه ها زدند و می زنن واقعیت داره؟
برادر رزمنده و جانباز عزیز؛ ببخشید. تا به حال دیده شده ماه محرم یک مداح یا یک روحانی برای خاطر آقا امام حسین(ع) بیاد جلو دسته سینه بزنه، بدون اینکه پولی از هئیت بگیره؟
برادر جانباز،  ببخشید این مسئولین چرا اینقدر به ما مردم دروغ می گویند؟
به رسول الله(ص) و زهرا(س) ی پهلو شکسته قسم، دیگه کم آوردم در مقابل این جوان های بیکار و سربار پدر پیر و بازنشسته با حقوق یک میلیونی!
به خدا دیگه کم آوردم در مقابل گریه مادرانی که توان تهیه جهیزیه دخترانشونو ندارن! به خدا قسم شرمنده شدم از پدرانی که می دانم گریه می کنند از اینکه شرمنده ی خانواده شان هستند.

 مدیران نجومی بگیر و مسئولان مختلف  وقتی صحبت می کنند انگار مملکت، مملکتِ گل و بلبل است و همه در رفاه و آسایشند!
دروغ پشت دروغ. ریا پشت و ریا. اختلاس پشت اختلاس، تهمت و افترا به خدمت گزاران و خادم دولت های قبل و الی ماشاالله...
غفلت عمدی و از یاد بردن نام و اهداف افراد مقدسی که برای اسلام و انقلاب در خون خویش دست و پا زدند.

هرکی صدام می کنه، فکر می کنم آمریکایی هست. هرکی نگاهم می کنه، فکر می کنم جاسوس اسرائیله!


کد خبرنگار : 20