تاریخ : 1397,سه شنبه 13 شهريور15:00
کد خبر : 60986 - سرویس خبری : اخبار

پزشکان کمیسیون، دوست اند یا دشمن!؟


پزشکان کمیسیون، دوست اند یا دشمن!؟

در یکی از این کمیسیون ها پزشک گفت اگر کسی رو به مرگ باشد، جانبازیش تأیید می شود!

فرید اسکندری - سلام بر شهدا و امام شهدا بنده سیزده ساله بودم که همراه با چهار برادر دیگر راهی جبهه شدیم و 18 ماه جبهه دارم و تمام مدت جبهه ام در منطقه عملیاتی بوده و بعد از اتمام جنگ عوارض اون روزهای عاشقی گریبانگیرم شده. خدا گواهه که شب ها هنگام خواب بارها و بارها نمی تونم نفس بکشم و فرزندانم بالای سرم کشیک می دهند تا در خواب خفه نشوم!

 در عملیات کربلای 4 و 5 در محور پاسگاه زید و پاسگاه بوبیان به شدت زیر انواع بمباران شیمیایی قرار گرفتم و چون نوجوان بودم   چتدین بار از آمپول آتروپین استفاده کردم و الان جایش چرک و خون بیرون میاد و در بیت المقدس 3 جبهه گوجار زیر بمباران خوشه ای دوباره مصدوم شدم. الان بیش از ده ساله که به خاطرات جراحات جنگی با مرگ دست و پنجه نرم می کنم و چندین بار به کمیسیون پزشکی بدوی و عالی مراجعه کردم و تمام هزینه هایش که آزاد بود را پرداخت کردم و متأسفانه پزشکانی که به سبب امنیت و آرامشی که حاصل خون و درد امثال بنده و شهدا است تخصص گرفتند، زمانی که مراجعه می کنم با تندی با ماها برخورد می کنند و حتی بنده و امثال ما را مورد تهمت قرار می دهند.

در یکی از این کمیسیون ها پزشکی بنام ج غ که متخصص داخلی هم هست وقتی گفتم من خون استفراغ میکنم و شب ها نمیتوانم نفس بکشم و مدارک پزشکیو بهش دادم. با تندی گفت اگر کسی رو به مرگ باشد، جانبازیش تأیید می شود! حالا این دکتر غ به اصطلاح پزشک خوب کمیسیون است و پزشکانی در کمیسیون هستند که خدا را شاهد می گیرم دشمن قسم خورده ایثارگران هستند! و با وجودی که با بهترین امکانات و حقوق بیت المال به کمیسیون برای قضاوت وارد می شوند، خیلی راحت به ما توهین می کنند و خیلی راحت آب به آسیاب دشمن می ریزند و از حقوق و مزایا و اموال بنیاد شهید استفاده می کنند و به جای خدمت و کم کردن درد ماها خیانت می کنند.

کارها و رفتار آنها ما را زجر می دهد و در واقع معاند ایثار و شهادت هستند. برای گرفتن پنج درصد که حداقل بتوانم یک دفترچه درمانی بگیرم چندین بار کمیسیون بدوی و عالی در تهران و شیراز رفتم اما دریغ از یک درصد. الان پنجاه سالمه.

امثال دکتر غ و همکارانشان می خواهند برای کدام نسل کار کنند؟ چرا پزشکان معتمد شیمیایی بنده را تأیید می کنند و پزشکان لیبرال و غربگرا برای بنده در کمیسیون عالی منفی می زنند؟

مگر شماها غیر از پیشگامان خون و قیام و ایثار و شهادت مصداق هایی دیگری در جامعه کنونی می شناسید که بخواهند این پزشکان برایشان خدمتی انجام بدن؟

به زهرا قسم من و امثال بنده حق خودمان را هم نمیخواهیم و فقط می خواهیم دارو های خودمان را طوری تهیه کنیم که نیاز نباشه به خاطر جبهه رفتن محکوممان کنند و بگویند می خواستید نروید تا درد و زجر نکشید!

دیگر توانی برایم نمانده سزای چنین پزشکانی چیست؟

من نه پولی دارم، نه آشنایی و نه پارتی که بخواهد برایم کاری کند! فقط خدا را دارم و امیدوارم شرمنده خدا و امام و شهدا نشوم. درد های دلم زیاده. سیستم عصبیم بهم خورده، بدنم شبانه روز بواسطه گازهای شیمیایی و سمی جنگ، میلرزه.

خدا را گواه می گیرم من فقط پنج درصد برای گرفتن دفترچه جانبازی آن هم برا تهیه دارو میخواستم نه بیشتر! آیا این توقع زیادی است؟ پرونده پزشکی من، هم در تهران بیمارستان بقیه اله نزد دکتر غزاله هست و هم در کمیسیون استان فارس در شیراز!

امیدوارم و از خدا میخواهم از کسانی که ظلم به ایثارگران می کنند نگذرد چون ما تمام سلامتی خود را از دست دادیم تا عدالت برقرار بشود. خواهشمندم برای تمام ایثارگرانی که مورد ظلم قرار گرفته اند دعا کنید.

ان شااله با شهدا و امام خمینی محشور شوید.


کد خبرنگار : 20