تاریخ : 1397,دوشنبه 12 شهريور15:49
کد خبر : 60990 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

گزارشی سطحی از اعصاب و روان ها!



رفیعی نژاد مجروح شیمیایی اعصاب و روان- چند روز قبل در شبکه دو، بیست و سی یک گزارش کامل از آسایشگاه جانبازان پخش کرد که جانبازانی با کمترین درصد در آنجا بودند یعنی پنج درصد و از درددل های جانبازان گزارش تهیه کردند. مثل خیلی از گزارشات قبل!

 زحمت هم کشیدند وجای تشکر دارد از مسئولینی که گفتند که میایند عکس می گیرند، وعده می دهند و می روند بدون اینکه به وعده ها عمل کنند! در آخر هم یکی از جانبازان از وعده یک مسئول برای زیارت مشهد مقدس گفته بود که به آن وعده هم عمل نکردند!

 آخر گزارش هم خبرنگار رو به دوربین درخواست کرد تا این جانبازان را دسته جمعی به مشهد مقدس توسط هر کسی که میتواند اعزام کنند ببرد. ان شاالله که این اتفاق بیفتد. خواسته زیادی نداشتند اما مگر چقدر از جانبازان باقی ماندند که به خدمات نیاز واقعی دارند که این کشور غنی وثروتمند که با ایثار و جانبازی همین رزمندگان پابرجا مانده، جوابگوی آن نیست!

 اگر مسئولی توان خدمت ندارد حداقل امکان خدمت را از دیگران نگیرد، چون هستند انسان هایی که اگر مسئولیت داشته باشند، از منابع و ثروت موجود برای اندک آرامش این قشر تکرار نشدنی درتاریخ این سرزمین حتما سنگ تمام خواهد گذاشت. واقعا نسل های بعد چه قضاوتی می کنند یا نسل بعد جنگ الان چه فکر می کند که یک جانباز باید یکه وتنها آواره باشد و بعد یک جانباز خیّر به فریادش برسد.


کد خبرنگار : 20