تاریخ : 1397,چهارشنبه 14 شهريور17:35
کد خبر : 61031 - سرویس خبری : اخبار

هزینه درمانی خانواده ‌های ایثارگران ۱۰۰درصد پرداخت می‌شود



مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هزینه درمانی خانواده ‌های ایثارگران به صورت 100 درصد پرداخت می‌شود ،گفت: تلاش برای رفع مشکلات این قشر وظیفه تک تک مسئولان است.

حجت الاسلام پرویز ولی زاده روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری مشگین شهر با اشاره به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در حمایت از ایثارگران به تصویب قانون جامع خدمات ایثارگری و ابلاغ آن اشاره کرد و افزود: اقدام دیگر دولت ساماندهی رزمندگان فاقد متولی بود.
وی گفت: هم اکنون بیش از سه میلیون ایثارگر در سراسر کشور زندگی می کنند که خدمت رسانی به این قشر در دستور کار دولت تدبیر و امید می باشد.
او تشکیل شورای فرهنگ ترویج ایثار و شهادت را در تمام استان ‌ها به دستور رییس جمهوری و انتخاب استانداران و فرمانداران را به عنوان روسای شورا کاری بسیار ارزشمند دانست.
وی همچنین افزود: هر سال به تعداد 50 هزار نفر تسهیلات 700 میلیون ریالی با کارمزد چهار درصد اعطا می‌شود.
ولی‌ زاده با مقایسه وضعیت اقتصادی کشور در دولت روحانی و دولت گذشته گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از 530 هزار ریال به 2 میلیون و 500 هزار ریال یعنی رشد پنج برابری رسیده است.
دیدار با خانواده شهیدان محمدی و ملکی و دیدار با حجت الاسلام علوی امام جمعه سابق پارس آباد از دیگر برنامه های سفر یک روزه مشاور رییس جمهوری در امور ایثارگران به شهرستان مشگین شهر بود.
حجت الاسلام ولی زاده در بدو ورود خود به مشگین شهر با حضور در گلزار شهدای این شهر نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.