تاریخ : 1397,سه شنبه 20 شهريور14:42
کد خبر : 61110 - سرویس خبری : اخبار

دیدار ایثارگران و جانبازان رشت بانماینده ولی فقیه در گیلان


دیدار ایثارگران و جانبازان رشت بانماینده ولی فقیه در گیلان

گروهی از جانبازان و ایثارگران گیلانی با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت و گو کردند.

فاش نیوز -  گروهی از جانبازان و ایثارگران گیلانی با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت و گو کردند.

براساس این گزارش، گروهی از جانبازان و ایثارگران استان گیلان با آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه شهر رشت دیدار و گفت و گو کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان: رسیدگی به مشکلات جانبازان اولویت برنامه مسئولان باشد.

در این دیدار صمیمی چندتن ازجانبازان شهرستان رشت جهت پیگیری مسائل و مشکلات معیشتی، درمانی اشتغال و...ایثارگران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مدیری بیچاره است که در دوره تصدی خود نتواند به مسؤولیت خود عمل کند، گفت: رسیدگی به مشکلات جانبازان باید در اولویت برنامه مسئولان باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان تکلیف خود را نسبت به نظام اسلامی ادا کردند اظهار کرد: مسؤولان سر سفره شهدا و جانبازان نشسته‌اند و باید قدردان تلاش‌های این قشر از جامعه باشند.

وی بر بهره‌گیری از توانمندی جانبازان از سوی مسئولان به منظور برطرف کردن بعضی از مسائل اجتماعی تأکید کرد و افزود: جانبازان هنوز برای حفظ انقلاب ایستاده‌اند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رنج جانبازی بسیار سخت‌تر از شهادت است، تصریح کرد: جانبازان پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی هنوز رنج و مشکلات آن دوران را تحمل می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی، جانبازان را بدنه و پایه‌های نظام اسلامی خواند و بیان کرد: جانبازان هم‌زمان درد جسمی، درد فرهنگی جامعه و مشکلات خانواده را تحمل می‌کنند.

وی بر توجه ویژه مسؤولان به جانبازان تأکید کرد و گفت: صبر و تحمل جانبازان نزد خداوند در آخرت بدون مزد نمی‌ماند.


کد خبرنگار : 23