تاریخ : 1397,سه شنبه 20 شهريور14:02
کد خبر : 61127 - سرویس خبری : استان ها

ویزیت رایگان ۶۰ جانباز سیستان‌ و بلوچستانی



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: گروه تخصصی پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز گذشته، با حضور در شمال استان، ۶۰ نفر از جانبازان این خطه از کشورمان را مورد معاینه و معالجه قرار دادند.

60 جانباز شیمیایی سیستان‌وبلوچستانی رایگان ویزیت شدند

عباس پالاش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: گروه تخصصی پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز گذشته، ۱۹ شهریورماه با حضور در شمال استان، جانبازان این خطه از کشورمان را مورد معاینه و معالجه قرار دادند.
وی با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان ۵۰۰ جانباز شیمیایی دارد، ادامه داد: از این تعداد، ۱۰۰ جانباز در شرایط سخت به‌سر می‌برند که طی روز گذشته، ۶۰ نفر از این عزیزان ویزیت رایگان شدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد: تیم چهار نفره پزشکان متخصص بنیاد شهید کشور شامل متخصص ریه، پوست و چشم است که پس از معاینه جانبازان، این بزرگواران را برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی مربوطه ارجاع می‌دهند.
پالاش با بیان اینکه وضعیت درمان جامعه ایثارگری منطقه ‏سیستان به طور جدی پیگیری می‌شود، عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، گروه تخصصی پزشکی بنیاد شهید برای رسیدگی به وضعیت جامعه ایثارگری به ویژه جانبازان شیمیایی به این منطقه اعزام شدند.
یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی‌محلاتی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدای منطقه سیستان که ۱۲ شهریورماه صورت گرفت، از اعزام این تیم تخصصی پزشکی خبر داده بود.

انتهای پیام


منبع : ایکنا