تاریخ : 1397,یکشنبه 25 شهريور15:01
کد خبر : 61178 - سرویس خبری : باغ بهشت

به مناسبت اربعین یک رزمنده دفاع مقدس


به مناسبت اربعین یک رزمنده دفاع مقدس

در رثای «محسن جعفری» رزمنده دفاع مقدس، دبیر فدراسیون و مسئول برگزاری رقابت های لیگ باشگاهی گلبال و دبیر فدراسیون نابینایان.

فاش نیوز - به مناسبت اربعین «محسن جعفری» رزمنده دفاع مقدس، دبیر فدراسیون و مسئول برگزاری رقابت های لیگ باشگاهی گلبال و دبیر فدراسیون نابینایان.

«...پروردگارا! تو را شکرگزاریم و تو را حمد و ثنا می گوییم به خاطر نعمت هایی که به ما ارزانی داشتی.

معبودا! تو را ثنا می گوییم و در مقابلت رکوع و سجده می کنیم زیرا تو بالاترین افراد و بالاترین چیزها هستی.

پروردگارا! تو را می ستاییم و فقط به تو امیدواریم زیرا تو امید امیدواران و مستضعفانی، ای اول الاولین و در تاریکی های ظلمت و تاریک گناهانمان به تو امیدواریم ای نور صفات و جلوه حق و یا نور یا قدوس.

بارخدایا! از تو شکرگزاریم که به ما میدان دادی تا در راه تو جهاد و کوشش کنیم و فقط امیدمان به تو خالق مخلوقات است. ما آمدیم در بیابان های خشک و سوزان تا تو را از خودمان راضی نماییم "ای سریع الرضا"

بارپروردگارا! به خون پاک شهیدان و به حرمت خون مظلومان تاریخ از حسین مظلوم سیدالشهدای کربلای 61 هجری تا بهشتی مظلوم در کربلای سرچشمه تهران رزمندگان اسلام را در پناه خودت حفظ کن.

ربا و معبودا! به حرمت زینب قهرمان و شیرزن کربلا و به حرمت کودکان امام حسین ، آوارگان جنگی ما را هرچه زودتر به خانه هایشان بازگردان.

یا غیاث المستغیصین یا حبیب اله العالمین! به تکه تکه بدن های سوخته شهید رجائی و شهید باهنر، کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و فرزندان نامشروعش صدام و شاه حسین و منافقین را اعم از خارجی و داخلی نیست و نابودگران و همه آنها را از صفحه تاریخ محو و نابود گردان.

پروردگارا به حرمت پاکان درگاهت و به خون شهیدان در راهت امام ما خمینی بت شکن این قلب تپنده است و امید مستضعفان جهان را در پناه خودت  تا ظهور و انقلاب مهدیت حفظ فرما...»

حاج محسن جعفری در سال 1339 در روستای «غنی آباد» شهر ری دیده به جهان گشود و در خانواده ای مذهبی پرورش یافت. او در سال1361 با قافله عظیم راهیان جبهه و دفاع مقدس همراه شد و از ارتفاعات صعب العبور جبهه های غرب تا تپه ماهور و رمل و دشت های وسیع جنوب در اکثر عملیات ها پرکار و توفنده بود و تمامی نقاط جبهه و جنگ زیر گام های پر توانش عاجز و در مانده بودند. او در این رهگذر هرگز خطی و جناحی عمل نکرد و چه در سنگر کار و کارگری و چه در سمت دبیر فدراسیون جانبازان و مسئولیت های دیگر، هرگز از صراط حق و حقیقت به انحراف و باطل سوق نیافت و سرانجام، مرداد ماه 97 پس از دورانی طولانی تحمل رنج و درد که سوغات سال های جنگ تحمیلی بود، قفس تنگ تن را درید و به خیل عظیم کاروان شهدا پیوست و کوچ نابهنگامی شهادت گونه داشت.

 


کد خبرنگار : 23