تاریخ : 1397,شنبه 24 شهريور15:05
کد خبر : 61188 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

در کنکور هم شرمنده فرزندانمان کردید!



سید علی تقی آبادی - من که به اصطلاح جانباز 70 % بنیاد شهید و 90 % ارتش می باشم از دردو رنج خودم نمی گویم، میخواهم از درد و رنح وگریه های شبانه همسر و فرزندانم بگویم. دو پسرم یکی با رتبه 81 وارد دانشگاه شریف و در رشته مکانیک فارغ التحصیل شد، پسر دومم بارتبه 600 وارد دانشگاه صنعتی گردید و او هم والتحصیل شد و متاسفانه هیچ یک از آنها به استخدام دولت در نیامده اند. سومین فرزندم که دختر است در کنکور سراسری سال97 شرکت کرد و با رتبه 121 اولین اولویت را دانشگاه فرهنگیان پردیس هاشمی نژاد مشهد و رشته دبیری ادبیات فارسی انتخاب کرد.

حال که نتایج کنکور اعلام شده پذیرش نشده است!

اولاً روی سخنم با مردم است که از 3 فرزند یک جانباز 70% یک نفرشان هم به استخدام دوایر دولتی درنیامده اند و بعد با به اصطلاح دولتمردانی ست که روی هر نامردی را سفیدکرده اند.

از شما دولتیان و مجلسیان جز زخم زبان و نیش و کنایه هیچ خیری به من و امثالهم نرسیده، فقط و فقط به فکر خودتان و فرزندانتان و وابستگانتان بوده و هستید.

لااقل یک کار مفیدی انجام بدهید. همه اش شعارهای دروغین و فریبنده!

در طول 5 سال دولت پرزیدنت حسن فریدون، آب خوش از گلویمان پایین نرفته و دست آخر هم دلم خوش بود لااقل دخترم بارتبه 121 وارد دانشگاه فرهنگیان می شود که آن هم به لطف مسئولین خدوم نشد و حق دخترم را پایمال کردند. خدا از شما نگذرد. فکر نمی کنم به خدا و روز رستاخیز ایمان داشته باشید که اگر می داشتید با ما اینطور رفتار نمی کردید.

لااقل درخلوت خود به این بیندیشید که تاریخ درباره شما چه خواهد نوشت و آیندگان چگونه قضاوت خواهند کرد؟


کد خبرنگار : 20