تاریخ : 1397,شنبه 24 شهريور18:30
کد خبر : 61190 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

موافقان و مخالفان وزارت امور ایثارگران(۱۵)

بهترین راهکار رهایی ایثارگران از مظلومیت


بهترین راهکار رهایی ایثارگران از مظلومیت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ارتقای بنیاد شهید به وزارتخانه را بهترین راهکار رهایی از مظلومیت، برای جامعه ایثارگران دانست.

فاش نیوز -  سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ارتقای بنیاد شهید به وزارتخانه را بهترین راهکار رهایی از مظلومیت، برای جامعه ایثارگران دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، «سید حسین نقوی حسینی» نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان وضعیت کشور در شرایط فعلی، از سوء مدیریت و بی توجهی برنامه ریزان کلان کشور به معیشت و مطالبات ایثارگران انتقاد کرد و متذکر شد: خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در شرایط فعلی انصافا مظلوم واقع شده اند.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از یک طرف در جامعه و مراودات عمومی وقتی درباره ایثارگران حرفی زده شود برخی نق می زنند و می گویند همه چیز برای خانواده شهدا و ایثارگران و همه سهمیه ها و امکانات مال آنها است. اما وقتی وارد جامعه ایثارگری می شویم و به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان سر می زنیم  می بینیم  واقعا در بدترین شرایط زندگی قرار دارند و از دولتمردان گله مند هستند که چرا از طرف مسئولان به ما رسیدگی  و توجه نمی شود و ما  رها و فراموش شده ایم.

نقوی حسینی با اشاره به ملاقات های خود با جامعه ایثارگران یادآور شد: واقعیت هم همین است؛ من وقتی که بر حسب وظیفه به این عزیزان سر می زنم و پیش خانواده های ایثارگران می روم، می بینم انصافا در یک مظلومیت خاصی هستند که هم چوب را می خورند و هم پباز را.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کنونی اقتصادی کشور و کمبود بودجه، خطاب به مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: توصیه من این است که در شرایط کنونی به خانواده های شهدا و ایثارگران رسیدگی و توجه جدی شود.

نماینده مردم  ورامین در بهارستان در پایان تاکید کرد: اگر رسیدگی به وضعیت معیشتی و برطرف شدن نیازهای جامعه هدف نیازمند ارتقای سازمان یا دستگاه خاصی است، خب باید به آن عمل کرد، اگر هم راهکارهای دیگری لازم دارد که باید بودجه  و اعتبارات خاصی تامین شود، نمایندگان ملت این آمادگی را دارند که همکاری لازم را با دولت در این خصوص بعمل آورند.

پایان


کد خبرنگار : 18