تاریخ : 1397,دوشنبه 26 شهريور14:09
کد خبر : 61238 - سرویس خبری : ایثار و شهادت

تسلیت امور ایثارگران سپاه به خانواده های ایثارگر «حسین زاده» و «برنای»


تسلیت امور ایثارگران سپاه به خانواده های ایثارگر «حسین زاده» و «برنای»

اداره امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درگذشت همسر جانباز و خواهر دو شهید را تسلیت گفت.

فاش نیوز -  اداره امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درگذشت همسر جانباز اکبر حسین زاده و خواهر شهیدان دفاع مقدس، احمد و حسن برنای را تسلیت گفت.

برپایه این گزارش، اداره امور ایثارگران سپاه پاسداران که رابطه تنگاتنگی با اقشار مختلف ایثارگران دارد درگذشت این بانو را که خود از بسیجیان فعال و از کنیزان حضرت زهرا سلام الله علیها و خادم اهل بیت علیهم السلام بوده است را به خانواده، فرزندان، بستگان و خصوصا" جانباز «اکبر حسین زاده» همسر داغدار آن مرحوم تسلیت گفته است.

 حاجیه خانم بُرنای که خواهر شهیدان احمد و حسین بُرنای، از شهدای دفاع مقدس و همسر جانباز «اکبر حسین زاده» بود، چهارشنبه شب مطابق با 21 شهریور ماه و دوم ماه عزای حسینی در یکی از بیمارستان های تهران دار فانی را وداع گفت.

براساس این گزارش، تشییع باشکوه این همسر جانباز و خواهر دوشهید در روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۲۳ ساعت ۹/۳۰ صبح از مقابل مسجد امام سجاد (ع) تهران انجام شد و مراسم خاکسپاری اش نیز در بهشت زهرا (س)ی تهران، جنب سالن دعای ندبه، قطعه ۵۷ انجام شد.
همچنین به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و درگذشت این بانوی مکرمه، مجلس عزاداری حسینی و ترحیم ایشان دیروز یکشنبه بیست و پنجم شهریور در مسجد الرسول میدان رسالت برگزار گردید.


کد خبرنگار : 20