تاریخ : 1397,یکشنبه 01 مهر14:20
کد خبر : 61300 - سرویس خبری : اخبار

بیانیه انجمن به مناسبت هفته دفاع مقدس و محکومیت جنایت تروریستی اهواز


بیانیه انجمن به مناسبت هفته دفاع مقدس و محکومیت جنایت تروریستی اهواز

با صلابت اعلام می کنیم آماده ایم همچنان در راه آرمان های بلندامام راحل و مقام عظمای ولایت، و در دفاع از ملت عزیزمان جان ناقابل خویش را فدا کنیم.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی طی بیانیه ای، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حمله تروریستی اهواز را که منجر به شهید و مجروح شدن تعدادی از هموطنان خوزستانی و دو تن از جانبازان ویلچری شد، به شدت محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، متن بیانیه انجمن جانبازان نخاعی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله(ع)

در آستانه سومین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهدای دشت کربلا، و همزمان با سالروز شهادت سید الساجدین، امام زین العابدین (ع) در حالی که مردم غیور ایران اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان خود را مهیای گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس می کردند، منافقان کوردل و تجزیه طلب با هدف قراردادن مردم شریف اهواز و نیروهایی که در حال رژه بودند، عده ای را به شهادت رساندند و بسیاری دیگر از زنان، کودکان و نیروهای مسلح را زخمی کردند.

این بار نیز جیره خوران استکبار جهانی بابرنامه ریزی آمریکایی صهیونیستی، با پول های نفتی مرتجعین منطقه و گاوان شیرده منطقه، همزمان با سالروز جنگ تحمیلی، با حمله ی کور تروریستی دراهواز اقدام به قتل عام جمعی ازمردم دلاور و نیروهای محافظ امنیت کشور کردند که در میان شهدای این جنایت، تعدادی از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به مقام عظمای شهادت رسیدند.
درود خدا بر غیور مردانی که با لباس مقدس سربازی، پاسداری و امنیت، خود را سپر تیر خصم کردند تا کمترین آسیب به مردم، کودکان و زنان اهوازی برسد.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان و جامعه ایثارگری ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه مزدوران جیره خوار استکبار در به خاک و خون کشاندن هم میهنان، و با عرض تبریک و تسلیت به امام خامنه ای، امت شهیدپرور و به ویژه خانواده محترم جانبازان ویلچری دفاع مقدس، شهیدان «منجزی» و « لویمی»،  با صلابت اعلام می کنیم آماده ایم همچنان در راه آرمان های بلندامام راحل و مقام عظمای ولایت، و در دفاع از ملت عزیزمان جان ناقابل خویش را فدا کنیم.

از مسیولین خدوم، ملت هوشیار، شجاع و همیشه در صحنه ایران اسلامی و قاطبه ایثارگران معزز نیز می خواهیم همچنان با اقتدار و افتخار از ارزش ها و آرمان های والای شهیدان و امام شهیدان(ره) پاسداری نمایند و راه و رسم شهیدان والا مقام را در بطن جامعه نهادینه سازند.


کد خبرنگار : 23