تاریخ : 1397,دوشنبه 02 مهر16:32
کد خبر : 61331 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مشکل شدید معیشتی درمانی!



محمد رفیعی نژاد- مجروح شیمیایی اعصاب و روان هستم. تایید و احراز جانبازی در سپاه کمیسیون بدوی عالی و در بنیاد دارم فاقد درصد از سال هفتاد و نه پیگیرم وبی فایده. در دفاع مقدس بسیج اعزام شدم به علت اینکه دفترچه آماده به خدمت خواستند و دادم، سربازی حساب شد.

 مشکل شدید معیشتی درمانی دارم. اقساط مسکن مهر و پرداخت نکردم. مدت هاست برق و آب بدهکار و قطعه فرزندانم دردانشگاه دولتی پرستاری قبول شدند. هزینه های اولیه ثبت نام دانشگاه و حتی عکس فتوکپی هم در توانم نیست.

 کار تولیدی داشتم وموفق حتی برای تولید وام هم نگرفتم. با تلاش خودم و همسرم از منزل کار شروع کرده و به بیست وسه نیروی کار رسانده و در شهرک صنعتی کارگاهی به مشارکت گرفتیم اما درطی یک سال زحمات چندین ساله شبانه روزی بر باد رفت و با ورود اجناس مشابه چینی در حالی که حاصل تولید در انبار انباشته بود به خاطر قیمت کم اجناس خارجی و چینی بفروش نرفت و شکست سنگینی خوردم و تمام اندوخته و سرمایه ام ازدست رفت و بدهکار شدم.

شرایط جسمی روانی ام بدتر شد و تا به امروز با مرگ تدریجی و شرمندگی نزد خانواده و دوستانم گذشت. امروز فقط مشکلم نگه داشتن سقفی بالای سر خانواده ام هست و اینکه هزینه تحصیل فرزندانم را بدم مشکل معیشت و درمانم حل شود.

از آنجایی که دیگر امیدم از اندک حمایت سپاه و بنیاد قطع شده، از شما درخواست یاری و مشاوره دارم که چکار کنم. حتی توان گرفتن وام هم ندارم. به خاطر ضامن که حداقل یک تاکسی بگیرم تا آنجایی که توان دارم وعمری هست حداقل از خانواده ام حمایت کنم.

والله خسته ودرمانده وشرمنده ام و فریادرسی هم نیست.

ممنون از شما که وقت گذاشته ومیگذارید دعا گوی شما

رفیعی نژاد گرگان


کد خبرنگار : 20