تاریخ : 1397,سه شنبه 03 مهر16:25
کد خبر : 61357 - سرویس خبری : اخبار

پاسخ دندان‌شکنی به تروریست‌ها خواهیم داد



سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همایش «سروقامتان ایثار و دفاع» ضمن تسلیت به ملت ایران در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز، اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم پیام امام راحل در پایان جنگ تحمیلی را مجدداً بخوانید؛ وعده‌هایی که امام راحل در خصوص دفاع مقدس دادند را امروز مشاهده می‌کنید. دفاع مقدس این باور را در ما ایجاد که ما می‌توانیم و توانستیم؛ از این رو شعار سال جاری را «ما توانستیم» انتخاب کردیم.

سردار کارگر عنوان کرد: پیام دفاع مقدس برای مردم و مسوولان «وحدت» است. روزی ما با دستان خالی مقابل دشمن ایستادیم؛‌ امروز هم می‌توانیم با وحدت در مقابل مشکلات پیروز شویم.

وی افزود: روزی ایران سیم خاردار وارد می‌کرد و حالا امروز ایران جزو 10 کشور اول هسته‌ای و موشکی است. همچنین قطب پزشکی در منطقه هستیم. مردم اکثر کشورهای حاشیه خلیج فارس برای درمان به ایران می‌آیند. همه این موارد که برشمردیم، ثمره دفاع مقدس است.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: امروز ایران جزو کشورهای قدرتمند در دنیا محسوب می‌شود تا جایی‌که هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور ایران گرفته نمی‌شود. ایران اجازه نداد که نیت پلید آمریکا و اسرائیل در سوریه تحقق یابد. طبق گفته وزیر امور خارجه اسبق آمریکا، داعش برای مقابله با ایران ساخته شده است؛ اما ما توانستیم دشمن را هزار کیلومتر دورتر از مرزهایمان نابود کنیم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در اهواز، گفت: چنین حادثه‌ای بر ارزش‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی ما خدشه‌ای وارد نمی‌کند و به زودی پاسخ دندان‌شکنی به دشمن خواهیم داد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به دنبال تهدید و تحریم کشور ماست و رئیس جمهور آمریکا با عصبانیت تصمیم‌گیری می‌کند؛ تمام این‌ها نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی رو به جلو حرکت می‌کند. قبل از انقلاب اسلامی حدود 120 مستشار آمریکایی در ایران بودند و برای ما تصمیم‌گیری می‌کردند؛ اما امروز ما برای خودمان تصمیم می‌گیریم. درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما دولت و مجلس در صدد رفع آن‌ها هستند.

انتهای پیام/